چهارشنبه 12 مهر 1396 / 14:44|کد خبر : 2847|گروه : اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش بانه:

20 کلاس در بانه افتتاح می شود

20 کلاس در بانه افتتاح می شود

مدیر آموزش و پرورش بانه از افتتاح و یهره برداری از 20 کلاس درس در مدترس این شهرستان طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه صبح امروز در نشست شورای معاونین اين شهرستان از آماده شدن 20 کلاس درس در شهرستان بانه تا یک هفته آینده خبر داد.

وی با بیان اینکه این کلاس ها با همت خیرین و مشارکت اولیاء احداث شده است افزود: احداث مدرسه 6 کلاسه در روستای ننور و همچنین مدرسه 6 کلاسه روستای بنی رزان از جمله این مدارس هستند که بصورت تمام خیرساز احداث شدند.

خضری همچنین تصریح کرد: 4 کلاس درس در دبستان داور پناه و 2 کلاس درس دیگر نیز در مدارس امام خمینی و شهید باهنر جز کلاس هایی هستند که با مشارکت اولیا و خیرین به فضاهای آمورشی این شهرستان افزوده شده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه با تقدیر از همت خیرین در امر مدرسه سازی خاطرنشان کرد؛ علی رغم گام های خوبی که طی سال های اخیر در حوزه مدرسه سازی در شهرستان بانه انجام شده است؛ کماکان کمبود فضاهای آموزشی از مشکلات عمده آموزش و پرورش بانه محسوب می شود.

وی یادآور شد؛ با توجه به مهاجر پذیز بودن شهرستان بانه سالانه بیش از دو هزار نفر بصورت میانگین به جمعیت دانش آموزی بانه افزوده می شود و این در حالیست که فضاهای آموزشی بانه متناسب با رشد جمعیت دانش آموزی در این شهرستان نیستند.

خضری دوشیفته بودن بیشتر مدارس این شهرستان را یکی از پیامدهای کمبود فضاهای آموزشی در بانه برشمرد و گفت: اگر فکری اساسی برای رفع فضاهای آموزشی این شهرستان نشود بیم اینکه در آینده مدارس بانه به صورت سه شیفته اداره شود وجود دارد.



برچسب ها :

بانه؛ افتتاح؛ مدارس؛ کمبود فضاهای آموزشی بانه؛ آرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی