جمعه 14 مهر 1396 / 13:57|کد خبر : 2851|گروه : سياسي

فرمانده انتظامی بانه:

کشف 100 درصدی جرایم خشن در بانه توسط پلیس

کشف 100 درصدی جرایم خشن در بانه توسط پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان بانه از کشف 100 درصدی جرایم خشن توسط پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ سرهنگ فرزاد کریمی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بانه ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: ایجاد امنیت اجتماعی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی از رسالت های مهم پلیس و نیروی انتظامی در جامعه است.

وی با اشاره به گستردگی حوزه وظایف پلیس در عرصه های مختلف افزود: موفقت پلیس در انجام ماموریت های محوله بدون مشارکت و همراهی مردم امکان پذیر نیست و همراهی مردم با پلیس نقش مهمی در موفقیت های این نیرو در عرصه های مختلف دارد.

سرهنگ کریمی امنیت اجتماعی در بانه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه امروز در سایه تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی و مشارکت همشهریان امنیت پایدار اجتماعی در بانه حکمفرما است.

فرمانده نیروی انتظامی بانه با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس این شهرستان در حوزه سرقت ها و جرایم خشن اظهار داشت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه ای که توسط پلیس انجام شده آمار سرقت های خشن در بانه صفر است. وی افزود: در حوزه جرایم خشن و قتل ها نیز موفق به کشف 100 درصدی اینگونه جرایم شدیم در شهرستان شدیم.

سرهنگ کریمی به تهدیدات فضای مجازی و آسیب هایی که از این طریق شهروندان را تهدید می کند نیز اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با رویکرد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی درصدد ضربه زدن به اقشار مختلف جامعه بویژه نسل جوان است که بایستی با هوشیاری مراقب تهدیدات دشمن در این حوزه باشیم.

وي، از بین بردن مفهوم و واژه مادر را یکی از اولویت های دشمن در راستای جنگ نرم برشمرد و خاطرنشان کرد؛ بنابر اذعان خود دشمنان آنها برنامه ریزی کردند که تا سال 2020 مفهوم مادر را در ایران از بین ببرند. وی افزود: دشمنان با علم به اینکه مادر کانون اصلی خانواده و تربیت فرزندان است این برنامه را طرح ریزی کردند و امروز با استفاده از فضای مجازی و برنامه های مبتذل ماهواره ای به دنبال اجرای طرح خود هستند.

فرمانده انتظامی بانه تصریح کرد: امروز 120 عنوان خدمت توسط نیروی انتظامی در سراسر کشور در حال انجام است که مشارکت مردم در اجرای این متموریت ها تاثیر بسزایی دارد. وی رویکرد نیروی انتظامی را هم یک رویکرد اجتماعی دانست و گفت: تامین امنیت مردم در حوزه های مختلف از جمله این خدمات است که با مشارکت مردم به پیش می رود.



برچسب ها :

بانه؛ جرایم خشن؛ سرقت؛ فرمانده انتظامی بانههفته نیروی انتظامی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی