شنبه 15 مهر 1396 / 10:43|کد خبر : 2853|گروه : سياسي

امام جمعه بانه:

ایران امن ترین کشور در خاورمیانه و جهان است

ایران امن ترین کشور در خاورمیانه و جهان است

امام جمعه بانه با بیان اینکه امروز نا امنی گریبانگیر کشورهای خاورمیانه و جهان شده است گفت: در حال حاضر ایران امن ترین کشور در خاورمیانه و حتی جهان است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ ماموستا ملا عبدالله حیدری امام جمعه بانه صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بانه که بمناسبت هفته نیروی انتظامی و در میدان صبحگاه مشترک ستاد فرماندهی انتظامی این شهر برگزار شد؛ با اشاره به نا امنی های موجود در کشورهای خاورمیانه و اروپا اظهار داشت: امروزه نا امنی همه خاورمیانه و اروپا را در برگرفته است و نا امنی در این کشورها به یک موضوع نگران کننده تبدیل شده است.

وی افزود: خوشبختانه امروز در جمهوری اسلامی ایران در سایه تلاش نیروهای نظامی و انتظامی امنیت پایدار و مطلوبی وجود دارد.

امام جمعه بانه؛ پیروی از منویات مقام معظم رهبری و مقابله نیروهای مسلح با تهدیدات داخلی و خارجی را مهمترین عامل امنیت در کشور دانست و خاطرنشان کرد؛ امروز کشور ايران به لحاظ قدرت دفاعی و ایمان نیروهای مسلح در حد بالایی است بطوریکه هرگونه چشم طمع دشمنان را از این کشور دور ساخته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان را نیز تسلیت گفت و افزود: امام حسین(ع) الگو و سرمشق تمام مسلمانان و آزادگان جهان است و مادامیکه پیروی از این امام همام را سرمشق و الگوی خود در زندگی قرار دهیم عزتمندی و اقتدار خواهیم داشت.



برچسب ها :

امام جمعه بانه؛ امنیت؛ خاورمیانه؛ ایران؛ امام جمعه بانه؛ نا امنی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی