سه شنبه 18 مهر 1396 / 08:19|کد خبر : 2858|گروه : سياسي

فرماندار بانه:

قانون وظايف دستگاه هاي اجرايي را مشخص كرده است/ دستگاه های اجرایی بر اساس قانون عمل کنند

قانون وظايف دستگاه هاي اجرايي را مشخص كرده است/ دستگاه های اجرایی بر اساس قانون عمل کنند

فرماندار بانه با بیان اینکه قانون محدوده اختیارات و وظایف نهادها را تعیین کرده است گفت: عمل بر اساس قانون ملاک نهادهای اجرایی باشد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، محمد فلاحي، امروز در مراسم تکریم و معارفه روسای دادگستری شهرستان بانه؛ اظهار داشت: عمل به قانون و انجام وظایف اداری در چارچوب قانون باید اولویت و ملاک همه دستگاه های اجرایی در شهرستان باشد.

وی با بیان اینکه قانون محدوده اختیارت و وظایف مسئولین دستگاه های دولتی را تعیین کرده است افزود: اقدام خارج از چارچوب قانون و محدوده اختیاراتی که قانون گذار برای دستگاه های دولتی پیش بینی کرده است جرم بوده و می بایست با آن برخورد کرد.

فلاحی در ادامه از ذهنیت اشتباهی که نسبت به وظایف فرمانداری در بانه وجود دارد نیز انتقاد کرد و گفت: برخی بر این باورند که فرماندار شخص اول شهر بوده و می تواند در همه امور دخل و تصرف کند و این در حالیست که اختیارات فرماندار نیز طبق قانون محدود بوده و نمی تواند در امور سایر نهادها ورود کرده و برای آنها تصمیم گیری کند.

فرماندار بانه خدمتگزاری به مردم را فصل مشترک همه مسئولین دانست و افزود: همه مسئولین بایستی با بکارگیری تمام توان و ظرفیت های موجود در راستای خدمت به مردم و بهبود وضعیت معیشتی آنان تلاش کنند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت دستگاه قضایی در شهرستان تصریح کرد: بسیاری از تصمیمات و تدابیری که در خصوص رفع مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف صورت می گیرد با همکاری این نهاد حقوقی امکان پذیر است.



برچسب ها :

فرماندار بانهقانونجرمدستگاه قضاييآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی