سه شنبه 18 مهر 1396 / 08:15|کد خبر : 2859|گروه : سياسي

امام جمعه موقت بانه:

دلسرد کردن مردم از مسئولین هدف اصلی دشمنان است

دلسرد کردن مردم از مسئولین هدف  اصلی دشمنان است

امام جمعه موقت بانه با اشاره به اتهامات اخیر به خانواده رئیس دستگاه قضا عنوان کرد: دلسرد کردن مردم از مسئولین هدف اصلی دشمنان است

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال کریمی امروز در مراسم تکریم و معارفه روسای دادگستری  شهرستان بانه با اشاره به اتهامات اخیر عناصر ضد انقلاب به یکی از اعضاي خانواده رئیس دستگاه قضا گفت: دلسرد کردن مردم و نا امید ساختن آنها از مسئولین نظام هدف اصلی دشمنان ملت از این اتهام بی اساس بود.

وی افزود: دستگاه قضایی کشور امروز نهادی مستقل و توانمند است که با بکارگیری قضات و نیروهای متعهد و توانمند تمام قد در برابر انواع تهدیدات و دشمنان نظام که با حمایت استکبار جهانی علیه این ملت صورت می گیرد سینه سپر کرده است.

ماموستا کریمی؛ تقوا و عدل الهی را از ویژگی ها و مشخصات بارز قضات شاغل در نظام اسلامی دانست و گفت: طبق آیات و روایات اسلامی تقوا موجب رستگاری انسان در دنیا و آخرت می شود.

امام جمعه موقت بانه با بیان اینکه مسئولیت یک فرصت برای خدمتگزاری به مردم است خاطرنشان کرد؛ خدمت به مردم بایستی بعنوان مهمترین موضوع در خدمتگزاری به مردم،  ملاک عمل مسئولین قرار بگیرد.

وی یادآور شد؛ همانطور که دنیا همیشگی نیست و انسان بایستی یک روز این دنیا را با همه تعلقاتش ترک کند؛ مسئولیت نیز اینچنین است و لذا بایستی از این موقعیت در راستای خدمت به هم نوعانش استفاده کند چرا که در احادیث مکرری از پیامبر اکرم (ص) آمده است، بهترین مردمان آنهایی هستند که بیشتر به دیگران سود برسانند.



برچسب ها :

امام جمعه بانهدشمناندلسر كردن مردم از نظامتكريم و معارفه روساي دادگستري

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی