پنجشنبه 27 مهر 1396 / 13:30|کد خبر : 2871|گروه : اجتماعي

باند سارقان موتورسیکلت در بانه متلاشی شد/ دستگيري دو نفر در اين رابطه

باند سارقان موتورسیکلت در بانه متلاشی شد/ دستگيري دو نفر در اين رابطه

فرمانده انتظامی بانه با اشاره به دستگیری دو نفر از سارقان موتور سیکلت در این شهر از متلاشی شدن باند سارقان موتور سیکلت در بانه خبر داد.

سرهنگ فرزاد کریمی امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر؛ با اعلام این موضوع اظهار داشت: مامورین کلانتری 12 شهرستان بانه شامگاه گذشته در حین گشت زنی در یکی از محله های شهر بانه متوجه فعالیت مشکوک دو نفر برای سرقت یک دستگاه موتورسیکلت می شوند که با هوشیاری و مداخله به موقع پلیس اقدام آنها برای سرقت موتور سیکلت ناکام ماند.

 وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: سارقین دستگیر شده  ژس از ارجاع به كلانتري در عملیات بازجویی به 15 مورد سرقت موتور سیکلت دیگر نیز اعتراف کردند.

کریمی خاطرنشان کرد؛ پس از اعتراف سارقان و حضور صاحبان موتورسیکلت های به سرقت رفته صحنه جرم بازسازی شده و پس از محرز شدن واقعيت  پرونده سرقت برای هر دو سارق تشکیل و متهمين تحویل مراجع قضایی شهرستان بانه داده شدند.

فرمانده انتظامی بانه تصریح کرد: سارقين در بازجویی های بعمل آمده اعتراف کردند که موتورسیکلت های به سرقت رفته را با واسطه گری شخص سومی به کشور همسایه عراق منتقل کرده اند.

وی از شهروندان خواست تا براي جلوگيري از هرگونه سرقت وسایط نقلیه خود را در معابر خلوت به حال خود رها نکنند و از قفل و سایر ابزار ایمنی که سارقان را از فکر سرقت بازمی دارد استفاده کنند.



برچسب ها :

باند سرقت موتور سیکلت؛ بانه؛ سارق؛ فرمانده نیروی انتظامی بانه؛

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی