شنبه 29 مهر 1396 / 09:46|کد خبر : 2874|گروه : اجتماعي

تاملی در سخنان امام جمعه بانه در حوزه طلاق و سخنی با مسئولین فرهنگی شهر

تاملی در سخنان امام جمعه بانه در حوزه طلاق و سخنی با مسئولین فرهنگی شهر

قطعا طلاق بعنوان یکی از آسیب های اجتماعی در جامعه امروزي بعنوان معضلی گريبانگير شهر بانه نيز شده است که داد امام جمعه بانه را هم در آورد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، قطعا موضوع طلاق همانطور که ماموستا حیدری امام جمعه بانه در خطبه های اين هفته نماز جمعه اين شهر از موضوع مذكور ابراز نگرانی کردند؛ یکی از معضلات اجتماعی جامعه است كه گريبانگير شهر بانه نيز شده است.

اين موضوع كه اكنون بعنوان معضلي در بانه تبديل شده است باید دغدغه اصلی مسئولین بویژه مدیران فرهنگی شهرستان بانه باشد که در این میان نقش اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بعنوان یکی از نهادهای متولی فرهنگ بیش از سایر ارگان ها به چشم می خورد.

متاسفانه علی رغم گذشت بیش از هفت ماه از سالجاری که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقدام و عمل نامگذاری شده است تا کنون اقدام قابل توجهی که خروجی مثبتی داشته باشد در حوزه مباحث فرهنگی از جمله طلاق از این اداره شاهد نبودیم.

نه تنها امسال بلکه چند سالی است که بیشتر برنامه های فرهنگی و هنری که در بانه اجرا شده با بودجه شورای اسلامی و با همکاری شهردار محترم وقت در بانه بوده است.

امیدواریم پس از سخنان امروز امام جمعه محترم پیرامون یکی از معضلات اجتماعی و فرهنگی این شهر که ایشان را مجبور به بیان آن از ترییون نماز جمعه کرده است؛ مسئولین این اداره را به خود آورده تا راهکارهایی علمی و عملی برای کاهش این معضل که هم اکنون گریبانگیر بسیاری از خانواده در جامعه شده است را ارائه داده و آن را عملیاتی کنند.
 



برچسب ها :

امام جمعهبانهطلاقآسیب های اجتماعی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی