شنبه 29 مهر 1396 / 09:45|کد خبر : 2876|گروه : سياسي

158 دانش آموز دختر مدارس بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام شدند

158 دانش آموز دختر مدارس بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام شدند

صبح امروز؛ 158 دانش آموز دختر مدارس بانه برای بازید از مناطق عملیاتی شمالغرب عازم یادمان های بانه و سنندج شدند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز؛ 158 دانش آموز دختر از مدارس بانه در قالب 4 اتوبوس و با بدرقه مسئولین برای بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام شدند.

سرهنگ احمد فرجی؛ جانشین سپاه بانه در حاشیه این اعزام در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز تعداد 158 دانش آموز دختر مقطع متوسطه مدارس بانه برای بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب عازم مناطق عملیاتی شمالغرب شدند.

وی افزود:این کاروان ابتدا از محل یادمان شهدای غریب و گمنام سیران بند بازدید خواهند کرد و سپس به شهر سنندج در مرکز استان کردستان عزیمت خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: کاروان مذکور در سنندج نیز از تپه الله اکبر و یادمان شهدای گمنام دیدن خواهند کرد و شب نیز در رزمایش فرهنگی مردان آسمانی حضور پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این دومین مرحله اعزام دانش آموزان دختر شهرستان بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب در سالجاری است یادآور شد؛ مرحله سوم نیز در زمستان امسال به مقصد جنوب اعزام خواهند شد.

این مسئول؛ راهیان نور را اقدامی موثر در مقابله با تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان دانست و گفت:آشناسازی جوانان با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می تواند تاثیر بسزایی در مقابله با تهدیدات نرم دشمنان داشته باشد.



برچسب ها :

راهیان نوربانهدانش آموزان دخترمدارسیادمان سیران بندبانهسنندج

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی