یکشنبه 30 مهر 1396 / 12:08|کد خبر : 2879|گروه : اقتصادي

بهره مندي شهرستان بانه از اعتبارات ماده ۱۸۰ بعد از سه سال وقفه

بهره مندي شهرستان بانه از اعتبارات ماده ۱۸۰ بعد از سه سال وقفه

فرماندار شهرستان بانه از اختصاص ۲۹ درصد از اعتبارات ماده ۱۸۰ بعد از سه ساله وقفه به این شهرستان خبر داد.

به گزارش آرباباخبر، محمد فلاحی شامگاه شنبه در جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان بانه گفت: بخش قابل توجهی از این اعتبارات به منظور پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری ها اختصاص خواهد یافت.

وی ضمن تاکید بر لزوم جذب به موقع اعتبارات در شهرستان بانه، گفت: انتظار می رود که ادارات و سازمان های دولتی در این زمینه تلاش ها و پیگیری های لازم را انجام دهند.

وی در ادامه از اعضای شوراهای اسلامی خواست آگاهسازی مردم نسبت به وظایف خود و دستگاه های اجرایی و همچنین جلب مشارکت آنان برای شتاب بخشیدن به روند توسعه و اجرای طرح های عمرانی، آبادانی و رفاهی را در اولویت اقدامات و برنامه های خود قرار دهند.

فلاحی موقعیت شناسی، ارتباط سالم و سودمند با دستگاه های اجرایی و اداری، تعامل با مردم و مراجع دست اندرکار در امور اجرایی داخل و خارج از شهرستان را به نفع مردم و در راستای پیشبرد روند توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان بانه خواند و از اعضای شوراهای اسلامی خواست با روحیه همکاری و تعاملی، در کنار دستگاه های اجرایی در قالب یک تیم کاری با برنامه ریزی دقیق و کارآمد در شهرستان فعالیت نمایند.

در ادامه به اتفاق آراء احمد رحمانی به عنوان رئیس، محمد علی پور نایب رئیس، ایوب قادری منشی و لقمان رحیم پور به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهرستان بانه انتخاب شدند.

همچنین ابوبکر درویشی نیز با کسب اکثریت آراء به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان بانه در شورای اسلامی استان کردستان انتخاب شد.

منبع: مهر



برچسب ها :

بانهفرماندار بانهاعتبارماده 180آرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی