چهارشنبه 3 آبان 1396 / 10:03|کد خبر : 2885|گروه : اجتماعي

انتخابات شوراهای دانش آموزی بانه در بیش از 150 واحد آموزشی برگزار شد

انتخابات شوراهای دانش آموزی بانه در بیش از 150 واحد آموزشی برگزار شد

صبح امروز؛ انتخابات شوراهای دانش آموزی شهرستان بانه در بیش از 150 واحد آموزشی اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور و در بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی، اين انتخابات در بیش از 150 واحد آموزشی شهرستان بانه نيز برگزار شد.

مراسم نمادین این انتخابات صبح امروز با حضور فرماندار؛ مدیر آموزش و پرورش بانه و جمعی از مسئولین در مدرسه نمونه دولتی زانیاران شهر بانه برگزار و در اين مراسم  زنگ شروع انتخابات در مدارس این شهرستان نيز به صدا در آمد.

محمد فلاحی؛ فرماندار بانه در این مراسم؛  انتخابات دانش آموزی را مهم ارزیابی کرد و گفت: این انتخابات تمرینی برای مشارکت دانش آموزان در انتخابات های مهم و حساس در آینده خواهد بود.

وی با بیان اینکه بکارگیری بيشتر مسئولين  در پست های مهم کشور بر اساس برگزاری انتخابات در کشور است افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات های متعدد باعث می شود خروجی بیهتري از اين انتخابات حاصل شود.

فرماندار بانه تصریح کرد: شوراهای دانش آموزی که از طریق انتخابات برگزیده می شوند بعنوان همیار در اداره امور مدرسه کمک کار مدیر و سایر مسئولین اجرایی مدارس خواهند بود.

وی در ادامه با تاکید بر نقش شوراهای دانش آموزی خاطرنشان کرد: مسئولیت های کوچک امروز موجب تقویت حس مسئولیت پذیری در دانش آموزان و زمینه ساز قبول مسئولیت های بزرگ شغلی و اجتماعی در آینده خواهد بود.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه هم در این انتخابات گفت: انتخابات دانش آموزی امروز در 150 واحد آموزشی شهرستان بانه و همگام با سراسر کشور اجرا می شود.



برچسب ها :

زنگمراسم نمادينبانهشوراهاي آموزش و پرورشآرباباخبرفرماندار بانهانتخابات

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی