شنبه 6 آبان 1396 / 14:26|کد خبر : 2892|گروه : اقتصادي

عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی بانه آغاز شد

عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی بانه آغاز شد

صبح امروز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی بانه با حضور سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان در محل منطقه ویژه اقتصادی بانه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز، عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی بانه با حضور مدیر کل اداره صنعت، معدن و تجارت استان کردستان و همچنین سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان؛ فرماندار بانه؛ جمعی از مسئولین؛ رئیس دفتر ارتباطات مردمی مهندس بیگلری در بانه و جمعی از اهالی روستای ولی آباد آغاز شد.

محمد دره وزمی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی بانه که از مدتی پیش در دولت به تصویب رسیده بود با مقداری تاخیر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این منطقه متوقف نخواهد شد ابراز امیدواری کرد که به شرط مساعد بودن شرایط جوی عملیلت اجرایی این شهرک تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

دره وزمی؛ فراهم نمودن زیر ساخت های مورد نیاز برای احداث کارخانجات شامل: آب؛ برق؛ گاز و جاده را از جمله اقدامات  این عملیات برشمرد.
 
مدیر عامل شرکت های شهرک صنعتی استان کردستان مساحت منطقه ویژه اقتصادی بانه را 85 هکتار عنوان کرد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای احداث این منطقه 36 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد؛ اعتبار مورد نیاز برای احداث منطقه ویژه اقتصادی بانه از محل اعتبارات استانی و درآمد های شهرک های صنعتی تامین می شود.



برچسب ها :

منطقه ویژه اقتصادی بانهعمليات اجراييآرباباخبردره وزمي

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی