شنبه 6 آبان 1396 / 14:36|کد خبر : 2893|گروه : اقتصادي

فرماندار بانه:

منطقه ویژه اقتصادی بانه ظرفیت مناسبی برای توسعه صادرات در شمالغرب است

منطقه ویژه اقتصادی بانه ظرفیت مناسبی برای توسعه صادرات در شمالغرب است

فرماندار بانه با اشاره به مزیت های منطقه اقتصادی بانه گفت: این منطقه ظرفیت مناسبی برای توسعه استان کردستان و حتی شمالغرب در زمينه صادرات است.

به گزارش آرباباخبر، محمد فلاحی امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی بانه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه ویژه اقتصادی بانه تنها منطقه ویژه اقتصادی در استان های کردستان؛ آذربایجان غربی؛ کرمانشاه و آذربایجان شرقی است لذا فرصت مناسبی برای توسعه صادرات در شمالغرب کشور محسوب می شود.

وی نزدیکی این منطقه به بازارچه رسمی سیران بند بانه و معافیت های گمرکی براي سرمایه گذاران در بحث واردات و همچنین صادرات کالاهای تولیدی را از جمله مزایای این منطقه برای سرمایه گذاران برشمرد و افزود: قطعا با چنین مزایایی سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه دارای توجیه اقتصادی بالايي خواهد بود.

فرماندار بانه، از کلیه سرمایه گذاران بومی؛ استانی و کشوری درخواست کرد که از این فرصت پیش آمده استفاده کنند و با سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه از مزایای آن استفاده کنند.

 وی تصریح کرد: بهره برداری از منطقه ویژه اقتصادی بانه بعنوان سکوی پرتابی در زمینه صادرات است که می تواند در کنار مبادلات تجاری موجب توسعه هر چه بیشتر استان کردستان شود.



برچسب ها :

بانهفرماندار بانهبازارچه رسمي سيران بندصادراتوارداتمنطقه ویژه اقتصادی بانهسرمايه گذار

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی