پنجشنبه 21 آبان 1394 / 10:49|کد خبر : 290|گروه : فرهنگي

25 مقاله به دبیرخانه پیش کنگره امام شافعی در بانه واصل شد

25 مقاله به دبیرخانه پیش کنگره امام شافعی در بانه واصل شد

رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان بانه از ارسال 25 مقاله به دبیرخانه کمیته علمی برگزاری پیش کنگره امام شافعی این شهرستان خبر داد.

 علیرضا خوشبخت رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان بانه و مسئول کمیته علمی پیش کنگره امام شافعی(رض) در بانه صبح روز پنچشنبه 21 آبانماه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر با اعلام این موضوع اظهار داشت: از مهمترین اهداف برپایی این کنگره آشنایی با ابعاد شخصیتی و ابعاد کلامی امام شافعی (رض) است که متأسفانه ناشناخته مانده است.

وی همچنین آشنایی با نقش امام شافعی در وحدت مسلمانان و آشنایی با آرای فقهی ایشان را از دیگر اهداف برگزاری این پیش کنگره و موضوعات مقاله های دریافتی برای این کنگره برشمرد.

خوشبخت خاطرنشان کرد: هیئت داوران که متشکل از چندین روحانی و صاحبنظر در مورد اندیشه ها و آرای امام شافعی هستند کار داوری این مقاله ها را بر عهده گرفته اند که پس از مطالعه تمام مقاله های دریافتی، 3 مقاله برتر را انتخاب و بعنوان مقاله برگزیده این پیش کنگره معرفی خواهند کرد.

 

رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه تصریح کرد: به مقالات برگزیده این پیش کنگره از مقام های اول تا سوم به ترتیب مبالغ نقدی 800، 600 و 400 هزار تومانی تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است که پیش کنگره
امام شافعی 24 آبانماه سالجاری با حضور روحانیون بزرگ اهل سنت منطقه کردستان ایران و عراق در سالن ورزشی 2 هزار نفره گلشهر برگزار شود

 



برچسب ها :

پیش کنگره امام شافعیمقالهبانهوحدت مسلمانان

نظرات کاربران :

هیوا فرخ نیا [پنجشنبه 21 آبان 1394 | 19:17] پاسخ

با سلام و خسته نباشید.
پیشنهاد می کنم به عنوان اولین شهر در ایران اسلامی کنگره ای برای بررسی ابعاد حادثه غم انگیز منا و کشتار بیرحمانه حاجیآن بیگناه برگزار شود و بنا به گفته مقام معظم رهبری بیش از پیش در روشن تر شدن ابعاد این جنایت آشکار بکوشیم.

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی