جمعه 12 آبان 1396 / 13:38|کد خبر : 2902|گروه : اجتماعي

امام جمعه موقت بانه:

نقش آفريني مادران در تربیت نسل آینده برجسته است

نقش  آفريني مادران در تربیت نسل آینده برجسته است

ماموستا عبدالهی با اشاره به نقش والدین در تربیت فرزندان گفت: نقش تربیتی مادر در پرورش نیل آینده تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ ماموستا عبدالله عبدالهي امام جمعه موقت بانه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر که در مسجد جامع بانه برگزار شد، با اشاره به نقش آفريني مادر در تربیت فرزندان گفت: نقش آفريني مادران در تربیت نسل آینده بسیار تاثیر گذار و برجسته است.

ماموستا عبداللهی در سخنان سخنان خود با استناد به آیات و روایات اسلامی به تبیین وظایف زن و مرد در خانواده نسبت به همدیگر پرداخت و گفت: زن و مرد کامل کننده همدیگر هستند و می بایست رفتار آنها با يكديگر بر پایه مهربانی و احترام باشد.

وی افزود: والدین نقش بسزایی در تربیت فرزندان دارند بطوريكه رفتار آنها در محيط خانواده با همدیگر به شدت در رفتار و تربيت فرزندانشان تاثير گذار است   که در  این بین نقش آفريني زنان  بعنوان مادر در تربيت نسل آينده نسبت به مردان بیشتر است.

امام جمعه موقت بانه خاطرنشان کرد؛ فرزندان رفتار والدین خود را در خانواده ها به شدت زیر نظر دارند و كوچكترين رفتار آنها را بعنوان الگوی تربیتی خود در زندگي بعنوان سرمشق خود قرار می دهند و از این رو می بایست والدین در رفتار و کردار خود در محیط خانواده و اجتماع بسیار دقت كنند.

وی با بيان اينكه مردان تربیت یافتگان نظم خانواده هستند یادآور شد؛ مردان موفق امروز همان كودكاني هستند كه در دامان مادران و  زنان مومن و متعهد بزرگ شدند كه توانسته چنین فردی را تربیت کند.



برچسب ها :

امام جمعه موقت بانهتربيتزنانآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی