یکشنبه 14 آبان 1396 / 00:22|کد خبر : 2905|گروه : ورزشی

مسابقات قهرمانی پرس سینه و ددلیفت غرب کشور در بانه پایان یافت

مسابقات قهرمانی پرس سینه و ددلیفت غرب کشور در بانه پایان یافت

عصر امروز؛ مسابقات قهرمانی پرس سینه و ددلیف غرب کشور که از روز گذشته در بانه آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ شامگاه گذشته مسابقات پرس سینه و ددلیف قهرمانی کشور که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و همچنین گرامیداشت ۵۴۰۰ شهید استان کردستان به میزبانی شهرستان بانه در سالن شهید صفری این شهرستان برگزار شده بود به کار خود پایان داد.

جلال مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان بانه ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار ما در اين خصوص اظهار داشت: مسابقات پرس سینه و ددلیفت قهرمانی غرب کشور به مناسبت هفته تربیت بدنی و گرامیداشت ۵۴۰۰ شهید استان کردستان به میزبانی شهرستان بانه روزهای  11و12  آبان 96 در سالن ورزشي مجموعه صفری اين شهرستان برگزار  گردید.  
 
وی افزود: در این رقابتها بیش از 200  ورزشکار در قالب تیم هایی از استانهای: کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، قم، زنجان ، ایلام ، کرمانشاه  و اردبیل حضور داشتند که در این دو روز با هم به رقابت پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بانه تصریح کرد: این رقابت ها در سه رده سنی و اوزان مختلف بین ورزشکاران برگزار شد كه در پایان در رشته پرس سینه رده سنی جوانان شهرستان های بانه؛ کامیاران و مراغه به ترتیب مقام های اول تا سوم و در رده بزرگسالان نیز شهرستان های بانه؛ مهاباد و سنندج توانستند به ترتیب مقام های اول تا سوم این رده سنی را به خود اختصاص دهند.

مرادي خاطرنشان كرد، در رده سنی پیشکسوتان نیز در رشته پرس سینه تیم های مراغه، قهرمانی سنتدج و خوی توانستند به ترتیب مقام های اول تا سوم اين رشته در رده سنی پیشکسوتان را به خود اختصاص دهند.

اين مسئول يادآور شد،  در رشته ددلیف نیز در رده سنی جوانان؛ شهرهای مراغه؛ بانه و مهاباد به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بزرگسلان اين رشته ورزشي نيز شهرستن هاي مراغه؛ سنندج و خوی توانستند مقام هاي اول تا سوم این رقابت ها را کسب کنند.

وي تصريح كرد: در رده سنی پیشکسوتان  رشته ددلیف نیز به ترتیب شهرستان های کامیاران؛ تهران و بانه مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

   گفتنی است که در جریان برگزاری این رقابتها  بهنام بهاری دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان ، فرید قهرمانی مسئول کمیته پاور لیفتینگ استان حضور داشتند.



برچسب ها :

بانهمسابقات پرس سینه و ددلیفقهرمانی کشورآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی