دوشنبه 15 آبان 1396 / 13:55|کد خبر : 2907|گروه : اجتماعي

رئیس کمیته امداد بانه:

امسال 9 ميليارد تومان تسهيلات خود اشتغالي به مددجويان بانه اي اعطاء مي شود

امسال 9 ميليارد تومان تسهيلات خود اشتغالي به مددجويان بانه اي اعطاء مي شود

رئیس کمیته امداد بانه گفت: تا پايان مسال 9 ميليارد تسهيلات خود اشتغالي به مددجويان بانه اي اعطاء مي شود.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، جلال خلیلی مدیر کمیته امداد بانه شامگاه روز یکشنبه در نخستین کارگروه اشتغال این شهرستان که در محل فرمانداری بانه برگزار شد، از پرداخت 9 ميليارد تومان تسهيلات خود اشتغالي و مشاغل خانگي به مددجويان اين نهاد تا پايان امسال حبر داد.

وي افزود: از ابتداي سال جاري تا ژايان مهر ماه امسال  دو میلیارد و ششصد و سی میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی توسط  کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) این شهرستان به مددجویان اعطائ شده است.

خليلي با بیان اینکه این مقدار تسهیلات به تعداد 145 نفر از مددجویان این نهاد پرداخت شده است افزود: 130 نفر دیگر از مددجویان متقاضی تسهیلات نیز در نوبت دریافت وام هستند و پرونده هاي آنان در بانك هاي عامل است..

مدیر کمیته امداد بانه خاطرنشان کرد؛ با پرداخت تسهیلات به متقاضیانی که پرونده آنها در نوبت بانک است میزان تسهیلات پرداختی به چهار میلیارد و سیصد میلیون تومان اعزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: مرحله دوم پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد بانه با اعطای وام به پرونده هایی در انتظار دریافت هستند آغاز خواهد شد و تا پایان سال در مجموع 9 میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی به افراد تحت پوشش این نهاد پرداخت خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: 7 میلیارد از مجموع تسهیلات از محل اعتبارات بانکی و دو میلیارد دیگر از محل اعتبارات خود کمیته امداد تامین شده است.

خلیلی خودکفایی و استقلال مددجویان کمیته امداد بانه را از سیاست های اصلی این نهاد برشمرد و از بانک های عامل خواست در پرداخت تسهیلات به مددجویان آسان کاری کند.



برچسب ها :

ممدجوكميته امدادبانهخوداشتغالياستغال زاييآرباباخبرتسهيلات

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی