جمعه 22 آبان 1394 / 14:03|کد خبر : 292|گروه : سياسي

امام جمعه موقت بانه:

ماهواره بزرگترین حربه استکبارعلیه ملت مسلمان ایران است

ماهواره بزرگترین حربه استکبارعلیه ملت مسلمان ایران است

امام جمعه موقت بانه با بیان اینکه امروز استکبار جهانی با استفاده از ابزار رسانه ای در صدد پیاده کردن اهداف شوم خود علیه ملت ایران است گفت: امروز ماهواره بعنوان بزرگترین حربه استکبار و دشمنان دین علیه ملت مسلمان ایران بکار می رود.

به گزارش آرباباخبر،  ماموستا ملا جمال رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بانه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد ، با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار با ملت های مسلمان بویژه ریشه دار بودن دشمنی آنها با ملت مسلمان ایران اظهار داشت: امروزه دشمن به این واقعیت رسیده که برای جنگ با باورها و عقاید مسلمانان بویژه ملت مسلمان ایران جنگ تسلیحاتی و مسلحانه دیگر کارساز نیست و برای از بین بردن مسلمانان بایستی اول عقاید و باورهای دینی آنان را ازایشان گرفت.

وی افزود: دشمن برای
پیاده کردن اهداف خود امروز استفاده  از ابزارهای ضد فرهنگی، رسانه و اینترنت را در دستور کار خود قرار داده که متاسفانه در این راه نیز موفقیت های زیادی هم بدست آورده است.

  ملا جمال رحیمی خاطرنشان کرد: استکبار با راه اندازی بیش از 160 کانال فارسی زبان ماهواره ای که به آسانی و بصورت رایگان نیز در اختیار ملت ما قرار دارد می خواهد فرهنگ ابتذال، مصرف گرایی،
دامن زدن به اختلافات قومی و مدگرایی را در بین مسلمانان بویژه ملت مسلمان ایران ترویج دهد و این در حالیست که خود دولت آمریکا بعنوان بزرگترین دارنده کانالهای ماهواره ای استفاده از این کانال ها را برای ملت خود بصورت پولی که با خرید کارت صورت می گیرد قرار داده است.

امام جمعه موقت بانه، تقویت رسانه ملی و پخش برنامه های جذاب و متنوع از طریق رسانه ملی را از بزرگترین راهکارهای مبارزه با این ابزار ضد فرهنگی برشمرد و افزود:مسئولین و دست اندرکاران امر رسانه، بویژه رسانه ملی بایستی کاری کنند که مردم ماهواره را به فراموشی بسپارند.

 وی فرمانبرداری از خدا و رسول خدا(ص) و دوری از گناه و معصیت را از جمله راه های رسیدن به سعادت در زندگی دنیوی و آخرت برشمرد و گفت: طبق نص صریح آیات قرآن کریم کسانی که بدنبال ترویج و اشاعه فساد و فحشاء در جامعه هستند خداوند عذابی سخت و مهلک برای آنان در نظر گرفته است و چه عذابی از این سخت تر که کسی مورد خشم و غضب الهی قرار گیرد.


 



 



برچسب ها :

امام جمعه موقت بانهماهوارهرسانه ملیمسلمانان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی