دوشنبه 29 آبان 1396 / 11:36|کد خبر : 2937|گروه : اجتماعي

فرمانده سپاه بانه:

بیش از 100 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در بانه برگزار می شود

بیش از 100 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در بانه برگزار می شود

فرمانده سپاه بانه از اجرای بالغ بر یکصد عنوان برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی همزمان با هفته بسیج در بانه خبر داد.

سرهنگ مصطفی سلیمانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر؛ با اعلام این موضوع اظهار داشت: بالغ بر یکصد عنوان برنامه متنوع همزمان با هفته بسیج، توسط سپاه بانه و رده های مختلف آن در حوزه های روستایی؛شهري، اقشار و کانون هاي سپاه بانه در سطح اين شهرستان بمناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه های هفته بسیج که از چند روز قبل توسط حوزه ها و رده های مختلف سپاه بانه تدوین شده است از امروز آغاز و تا پنجم آذر ماه که مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین می باشد نيز ادامه خواهد داشت.

افتتاح 15 پروژه محروميت زدايي و مردم ياري توسط سپاه بانه در هفته بسيج


سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: برنامه های مذکور در سرفصل های مختلف فرهنگی؛ ورزشی و افتتاح چندین پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری در شهرستان بانه پيش بيني شده است که در طول هفته بسیج در سطح این شهرستان اجرا خواهند شد.

فرمانده سپاه بانه افتتاح و بهره برداری از یازده مدرسه روستایی در روستاهاي كوپيچ، ساردكه، سپيدكمر، انجيله،درگاه شيخان، كوچر، سپيدار، دارينه و سوته را از پروژه هاي شاخص محرومين زدايي سپاه بانه در راستاي حل مشكل فضاهاي آموزشي و برنامه مردم ياري در مناطق روستايي بانه برشمرد.

وي همچمين، افتتاح پروژه خانه محروم در روستاي بوالحسن و اجراي پروژه آبرسانی به روستاي كيوله و افتتاح سالن ورزشي 9 دي در شهر بانه براي شهروندان و همچنين بهره برداري از دو زمين رورزشي در روستاهاي مزرلان و سياه حومه را از ديگر پروژه های محرومیت زدایی سپاه بانه كه در طول هفته بسیج امسال به بهره برداري خواهند رسيد برشمرد.

سرهنگ سليماني همچنین نواختن زنگ بسیج در کلیه مدارس سطح شهرستان بانه در اولين روز از هفته بسيج؛ تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان بانه؛ تجلیل از 5 خانواده معظم شهدا؛ برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان؛ حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه؛ غبار روبی مزار شهدا و انجام ویزیت رایگان مردم را از دیگر برنامه های شاخص در هفته بسیج عنوان کرد.



برچسب ها :

فرمانده سپاه بانههفته بسيجبرنامهبانهآرباباخبرپرو‍ژه محروميت زداييمرم ياري

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی