دوشنبه 29 آبان 1396 / 12:20|کد خبر : 2938|گروه : اجتماعي

تجمع بزرگ بسیجیان بانه برگزار می شود

تجمع بزرگ بسیجیان بانه برگزار می شود

تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان بانه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در روز پنجم آذر ماه امسال برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار آرباباحبر، صبح امروز، جلسه هماهنگي و برنامه ريزي مراسم تجمع بزرگ بسيجيان سپاه شهرستان بانه بمناسبت هفته بسيج با حضور فرمانده سپاه بانه، معاون هماهنك كننده سپاه اين شهرستان و فرماندهان حوزه هاي مقومت و محلات در سالن جلسات سپاه بانه برگزار شد.

سرهنگ مصطفی سلیمانی فرمانده سپاه بانه، در اين نشست اظهار داشت: برپایی تجمع بزرگ بسیجیان بانه در روز پنجم آذرماه یکی از برنامه های شاخص هفته بسیج در این شهرستان است که بایستی با شکوه و حضور هر چه بیشتر بسیجیان برگزار شود.

وی هدف از برگزاری این تجمع را نمایش ظرفیت و توانمندی های بسیج و آمادگی این قشر مردمی در برابر هجمه ها و تهدیدات نرم دشمن در جبهه فرهنگی عنوان کرد.

فرمانده سپاه بانه با اشاره به هجمه های اخیر دشمن بر علیه مجموعه سپاه خاطرنشان کرد؛ علی رغم همه تلاش دشمن برای تخریب چهره مردمی و انقلابی سپاه الحمدالله این نهاد خدمتگزار، روز به روز بر محبوبیت داخلی و منطقه ای آن در بین کشورهای اسلامی همسایه افزوده می شود.

در ادامه؛ سرهنگ مصطفی پیرزاد معاون هماهنگ کننده سپاه بانه نیز با اشاره به برنامه های متنوع بسیج در طول این هفته خاطرنشان کرد: برگزاری تجمع بزرگ بسبجیان شهرستان بانه در روز پنجم آذر ماه يكي از بارزترین برنامه هاي اين هفته است که جزئیات این برنامه به تمام رده های مربوط با اجرای این برنامه ابلاغ شده است.

وی افزود: برنامه مذکور راس ساعت ده صبح روز يكشنبه مصادف با پنج آذر ماه در سالن 9 دی شهرستان بانه و با حضور کلیه مسئولین شهرستاني؛ بسبجیان؛ خانواده معظم شهدا و آحاد مردم برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه به فضاسازی تبلیغاتی و اطلاع رسانی اجراي اين برنامه از طریق ارسال پیامک و نصب بنر در نقاط مختلف شهر و همچنین پوشش این تجمع از طریق رسانه ملی، نمايندگان خبرگذاري هاي رسمي و محلي و فضای مجازی تاکید کرد.



برچسب ها :

تجمع بزرگبسيجيانسپاه بانههفته بسيجآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی