جمعه 3 آذر 1396 / 15:09|کد خبر : 2949|گروه : اجتماعي

معاون هماهنگ كننده سپاه بانه:

حل مشكلات مردم، مهمترين اولويت بسيج است

حل مشكلات مردم، مهمترين اولويت بسيج است

معاون هماهنگ كننده سپاه بانه با اشاره به وضعيت كنوني كشور گفت:حل مشكلات مردم مهمترين اولويت بسيج است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ مصطفي پيرزاد، ظهر امروز قبل از خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بانه، ضمن گراميداشت هفته مبارك بسيج اظهار داشت: بسيج يكي از ارزنده ترين يادگاران بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) است كه در اولين ماه هاي پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به فرمان تاريخي حضرت امام(ره) در 5 آذر سال 1358يعني  درست 10 ماه بعد از پيروزي انقلاب شگل گرفت.

 

وي با اشاره به اهداف شكل گيري بسيج افزود: با توجه به اينكه انقلاب اسلامي ايران يك انقلاب مردمي بود و با خواست و اراده توده عظيم مردم نيز به ثمر رسيد و همه اقشار مردم در شكل گيري و پيروزي آن سهيم بوند لذا، حضرت امام با تاسيس سازمان بسيج مستضعفين در واقع اداره و تداوم انقلاب را نيز به خود مردم واگذار كردند.

 

سرهنگ پيرزاد، اين حركت امام را در تشكيل سازمان بسيج مستضعفين ناشي از تيزبيني و دور انديشي حضرت امام عنوان كرد و گفت: با پيروز شدن انقلاب عده اي از جريان هاي سياسي  درصدد بودند با در دست گرفتن اركان مهم حكومتي  انقلاب  را به نفع خود مصادره كنند كه در مقابل امام با ايماني كه به مردم و قشر مستضف جامعه داشتند و همين قشر نيز بيشترين نقش را در پيروزي انقلاب داشتند راه نفوذ را بر جريان هاي خاص بست.

 

معاون هماهنگ كننده سپاه بانه گفت: سازمان بسيج مستضعفين كه تشكيل يافته  ازاقشار مختلف جامعه است از  بدو تاسيس تا به امروز با حضور در صحنه ها و ميادين مختلف نشان داده است كه شاه كليد حل مشكلات كشور در برهه هاي مختلف زماني بوده است.

 

وي با اشاره به محدوده فعاليت هاي بسيج  يادآور شد، اين نهاد مردمي در دوران جنگ تحميلي با حضور در جبه هاي جنگ و يا پشتيباني خط مقدم با تقديم بيش از صدها هزار شهيد، جانباز و آزاده دين خود را به نظام و انقلاب به خوبي ادا كرده است.

 

اين مسئول تصريح كرد: ماموريت بسيج در دوران پس از جنگ نيز بته به تهديدات دشمن تغيير كرده و با بصيرت، روحيه جهادي و اطاعت پذيري از ولايت توانسته است در عرصه هاي مختلف فرهنگي، سياسي، اجتماعي و حتي اقتصادي با تهديدات دشمن مقابله كند.


معاون همانگ كننده سپاه بانه گفت: با توجه به شرايط كنوني امروز مهمترين خواسته مقام معظم رهبري از شجره طيبه بسيج حل مشكلات مردم بويژه مشكلات معيشتي و اقتصادي مردم است.

وي خاطرنشان كرد، امروز مسئولين نيز بايستي با عمل به منويات امام خامنه اي درصدد حل مشكلات مردم باشند و بسيج نيز بعنوان سازماني گسترده با استفاده از همه ظرفيت و توانايي هاي خود آمادگي دارد تا در كنار دولت به حل مشكلات مردم كمك كند چنانچه كه از ابتداي انقلاب تا به امروز نيز در خدمت به مردم حضور فعال و مستمر داشته است.
 

معاون سپاه بانه تصريح كرد: بسيج سازندگي سپاه اين شهرستان از سال 86 تا به امروز پروژه محروميت زدايي و مردم ياري زيادي را در شهرستان بانه اجرا كرده است كه اجراي ده ها پروژه آب رساني، احداث خانه عالم، مسجد، پل روستايي، سرويس بهداشتي، خانه بهداشت روستايي و مدرسه از جمله اين اقدامات بوده است.



برچسب ها :

مهاون هماهنگ كننده سپاه بانهبانهبسيجمردممشكلاتمردم ياري

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی