شنبه 4 آذر 1396 / 12:40|کد خبر : 2952|گروه : اجتماعي

اکیپ خدمات درماني بسیج جامعه پزشکی بانه به روستاهاي مرزي آرمرده اعزام شد

اکیپ خدمات درماني بسیج جامعه پزشکی بانه به روستاهاي مرزي آرمرده اعزام شد

به مناسبت گرامی داشت هفته بسيج ، دو اکیپ خدمات درماني بسیج جامعه پزشکی شهرستان بانه به مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند.

سرهنگ مصطفي ‌پيرزاد معاون هماهنگ كننده سپاه شهرستان بانه در حاشيه اين اعزام در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، اظهار داشت: بسيج جامعه ‌پزشكي سپاه شهرستان بانه در طول ايام مختلف سال و به بهانه مناسبت های ملی و مذهبی اقدام به اعزام اکیپ های پزشکی براي ارائه ويزيت رايگان مردم به مناطق محروم روستایی این شهرستان می کند.

 

وی افزود: امسال نیز به روال سال های گذشته در هفته بسيج ، دو اکیپ پزشکی مجهز همراه  با دارو و پزشک برای ویزیت رایگان به روستاهای "نيروان"، "سر برد" و"گرماب" از توابع بخش آرمرده بانه اعزام شدند تا روستاییان عزیز را ویزیت رایگان کنند.

 

معاون هماهنگ كننده سپاه بانه خدمت به بیماران و افراد نیازمند خصوصا درمناطق صعب العبور و کمتر برخوردار را ایثار و افتخاردانست وگفت :بسیج جامعه پزشکی بانه دارای اعضای فعال وآماده برای خدمت به عزيزانمان در مناطق مرزي و روستاهاي محروم است .

وي خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت و بهداشت را از اهداف اصلی بسیج جامعه پزشکی از اجراي برنامه دانست و خاطر نشان کرد ، ویزیت رایگان در مناطق محروم و مرزی  از ابتکارهای بسیج جامعه پزشکی می باشد که  در این طرح پزشکان و کارشناسان بهداشت و درمان واحد بهداري ‌سپاه بانه در روستاها و مناطق محروم حضور یافته و به ویزیت بیماران می‌پردازند.
 

پيرزاد افزود :تیم های بسیج جامعه پزشکی شهرستان بانه علاوه برارائه خدمات درمانی رایگان توصیه های بهداشتی و آموزش های بهداشتی لازم را نیز در دستور کار خود دارند .



سرهنگ پيرزاد همچنين از ويزيت رايگان بيش از 150 نفر از شهروندان بانه از ابتداي آغاز هفته بسيج تا به امروز توسط بسيج جامعه ‌پزشكي و بهداري شهيد نصرالهي ‌سپاه  اين شهرستان خبر داد و گفت: اجراي اين برنامه نيز در راستاي ارتقاي بهداشت و سلامت همشهرسان بمناسبت  هفته بسيج است.



برچسب ها :

اكبپ بسيج جامعه پزشكيبانههفته بسيجمناطق مرزي

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی