یکشنبه 5 آذر 1396 / 10:16|کد خبر : 2953|گروه : اجتماعي

سه منزل مددجويي كميته امداد در بانه به بهره برداري رسيد

سه منزل مددجويي كميته امداد در بانه به بهره برداري رسيد

همزمان با هفته بسيج، سه منزل مددجويي كميته امداد در بانه با حضور مديركل كميته امداد كردستان به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سه واحد مددجویی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کردستان و جمعی از مسئولان شهرستانی در "روستای دوله‌گویر" از توابع بخش آرمرده شهرستان افتتاح بانه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

جلال خليلي مدیر کمیته امداد شهرستان بانه در مراسم افتتاح واحدهاي مددجويي اظهار داشت: تأمین سرپناه برای مددجویان تحت پوشش این نهاد یکی از اولویت‌های اصلی كمينه امداد است بطوريكه از ابتدای سال جاري تا پایان آبان‌ اقدامات مناسبی در این حوزه صورت گرفته است.

وي افزود: از ابتدای امسال تاکنون 18 منزل مددجویی توسط کمیته امداد بانه برای مددجویان تحت پوشش در خود شهر بانه و روستاهاي تابعه اين شهرستان احداث شده است كه از مجموع این تعداد تا كنون 5 واحد مسکونی تحویل آنان داده شده است.

وی با اشاره به اینکه دیگر واحدهای احداث شده نیز آماده بهره‌برداری هستند، گفت: واحدهای مددجویی ديگر نیز تا پايان سال جاري و در مناسبت‌های مختلف تحويل مددجويان داده خواهد شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بانه تصریح کرد: از این 18 واحد احداث شده، 9 واحد آن برای مددجویان شهری و 9 واحد نیز برای مددجویان روستایی بوده و اعتبار لازم آن از محل امداد، خیرین و آورده شخصی فراهم شده است.



برچسب ها :

منزل مددجوييبانهكميته امدادآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی