یکشنبه 5 آذر 1396 / 12:38|کد خبر : 2955|گروه : سياسي

مراسم تجمع بزرگ بسيجيان بانه برگزار شد

مراسم تجمع بزرگ بسيجيان بانه برگزار شد

همزمان با سالروز تشكيل بسيج مستضعفين، مراسم تجمع بزرگ و حماسي بسيجيان بانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز همزمان با سالروز تشكيل بسيج مستضعفين، مراسم تجمع بزرگ و حماسي بسيجيان شهرستان  بانه ا حضور امام جمعه، فرماندهان نظامي و انتظامي ، مسئولين، خانواده معظم شهدا و جمعي از بسيجيان شهرستان بانه در سالن بزرگ 9 دي اين شهرستان رگزار شد.

سرهنگ مصطفی سلیمانی صبح امروز در تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: این نهاد مردمی دارای شاخصه های ارزشمندی هستند که خلوص؛ بصیرت و ولایت مداری از جمله این ویژگی ها است.

وی افزود: تلاش اسن نیروی مردمی در عرصه های مختلف بدون هیچ چشم داشتی است و کار برای رضای خدا از مهمترین ویژگی های بسیج است.

فرمانده سپاه بانه خاطرنشان کرد؛ امروز بسیج با علم و دانش؛ بصیرت و اطاعت از رهبری توانسته بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کند و موجب یاس و نا امیدی دشمنان شود.

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: مادامیکه ملت ایران در راستای بصیرت افزایی و اطلاعت از ولایت و رهبری گام بردارند هیچ گونه تهدید و چالشی نخواهد توانست آنان را تهدید کند.

در ادامه، فرماندار بانه هم با اشاره به حضوز مستمر و فعال بسیج در عرصه های مختلف گفت: بسیج ظرفیت عظیمی برای کشور در حل مشکلات است.

وي افزود: بسیج عظیم ترین نیروی مردمی است که با تدبیر داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در پنجم آذر سال 58 شکل گرفت.

فلاحي خاطرنشان كرد، با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی بود و مردم نقش اصلی در پیروزی آن داشتند لذا امام خمینی با تشکیل بسیج همه مردم از اقشار مختلف را در اداره امور کشور سهیم کرد.

فرماندار بانه گفت: عده ای از مردم فکر می کنند که بسیج برای زمان جنگ پیش بینی شده است در حالیکه تاریخ شکل گیری بسیج قبل از آغاز جنگ تحمیلی بود.

وي گفت: امروز بسیج در همه عرصه های مختلف حضور فعالی دارد و به یک ظرفیت بزرگ برای حل مشکلات در حوزه های مختلف تبدیل شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد، امروز بسیاری از کشورهای منطقه نیز برای رهایی از مشکلات و تهدیدات با الهام از بسیج مردمی ایران در فکر تشکیل بسیج های مرومی افتاده اند بطوریکه بسیج مردمی عراق و سوریه نمونه بارز آن است.

 

 

 



برچسب ها :

تجمع بزرگ بسيجيانبانهمراسمآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی