یکشنبه 5 آذر 1396 / 14:32|کد خبر : 2956|گروه : اجتماعي

فرمانده سپاه بانه:

بسيج يك قدرت الهي است

بسيج يك قدرت الهي است

فرمانده سپاه بانه با اشاره به توانايي و كارآمدي هاي بسيج در عرصه هاي مختلف گفت: بسيج يك قدرت الهي است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ مصطفی سلیمانی صبح امروز در مراسم  تجمع بزرگ و حماسي بسیجیان این شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: این نهاد مردمی از ابتداي شكل گيري تا به امروز در عرصه هاي مختلف حضوري فعال، مستمر و كارآمد داشته است.

وي با اشاره به حضور بسيجيان درجبهه هاي جنگ در دوران دفاع مقدس افزود: شركت بسيجيان در عمليات هاي حساس و از طرفي تاثيرگذاري انان در نتيجه اين عمليات ها موجب حيرت بسياري از تحليل گران بزرگ نظامي دنيا بود كه اين ويژگي بسيج ناشي از خلوص بسيجيان بود.

 سليماني تصريح كرد:بسيج در دوران بعد از دفاع مقدس نيز با حضور در حوزه هاي سازندگي اقدامات متعدد و مناسب زيادي را انجام دادند كه با توجه به شرايط زماني در آن برهه از زمان موجب شكست دشمنان و خنثي شدن توطئه هاي آنان شد.

فرمانده سپاه بانه تصريح كرد: با نگاهي به سابقه بسيج مي توان دريافت كه قدرت بسيج  بواسطه حمايت و تاييدات الهي است كه در سايه اخلاص آحاد آن بدست آمده است  بطوريكه  مي توان گفت بسيج  يك قدرت الهي است.

وي، ولایت مداری و بصیرت را از ديگر ویژگی هاي بسيج عنوان كرد و گفت: امروز بسیج با علم و دانش؛ بصیرت و اطاعت از رهبری توانسته بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کند و موجب یاس و نا امیدی دشمنان شود.

 

سرهنگ سليماني تصریح کرد: مادامیکه ملت ایران در راستای بصیرت افزایی و اطلاعت از ولایت و رهبری گام بردارند هیچ گونه تهدید و چالشی نخواهد توانست آنان را تهدید کند.

 

فرمانده سپاه بانه در بخش دیگری از سخنان خود از بسبجیان حاضر در این تجمع خواست همواره در راستای بصیرت افزایی و دشمن شناسی تلاش کنند و با شناخت توطئه های دشمن آنان را در رسیدن به مقاصد شوم و پلید خود مایوس کنند.



برچسب ها :

بسيجقدرت الهيفرمانده سپاه بانهآرباباخبرتجمع بسيجيان بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی