سه شنبه 7 آذر 1396 / 12:16|کد خبر : 2959|گروه : فرهنگي

مدیر آموزش و پرورش بانه:

34 یادواره دانش آموزی در بانه برگزار می شود

34 یادواره دانش آموزی در بانه برگزار می شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه از برگزاری 34 یادواره دانش آموزی در واحدهاي دانش آموزي این شهرستان تا پایان امسال خبر داد

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ صبح امروز مراسم افتتاح یادواره های دانش آموزی شهرستان بانه با حضور امام جمعه بانه؛ معاون هماهنگ کننده سپاه این شهرستان؛ جمعی از مسئولین؛ خانواده معظم شهدا و تعدادي از دانش آموزان مدرسه هیئت امنایی سینا در محل سالن اجتماعات کانون ولایت این شهرستان برگزار شد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در ابتدای این مراسم با اشاره به مناسبت های آذر ماه اظهار داشت: هفته بسیج یکی از مهمترین مناسبت های این ماه است که اين نهاد بزرگ مردمي در تاریخ پنجم آذر ماه سال 58 به دستور تاریخی حضرت امام تشکیل شد.

وی با اشاره به خدمات بسیج در تاریخ انقلاب افزود: سازمان بسیج مستضعفین از ابتدای شکل گیری تا به امروز منشا برکات متعددی برای انقلاب اسلامی بوده است بطوریکه با گذشت قریب به چهار دهه از عمر انقلاب ضرورت این نهاد عظیم مردمی وز به روز بيشتر نمایان می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه گفت: این اداره به روال سال های گذشته و همزمان با سراسر کشور و استان کردستان امسال هم  یادواره شهدای دانش آموزی را در سطح واحدهای آموزشی برگزار می کند.

وی با بیان اینکه امسال 34 یادواره دانش آموزی در واحدهای آموزشی شهر بانه برگزار خواهد شد گفت: این یادواره ها از امروز تا روز 22 اسفندماه که مصادف با روز شهید و شهادت است برگزار خواهد شد.
 

خضري با اشاره به اهداف برگزاري يادواره هاي شهداي دانش آموزي  تصريح كرد:  یادواره های شهدای دانش آموزی از اقدامات مناسبی است که موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار جامعه بویژه نسل جوان مي شود.

مدير آموزش و پرورش شهرستان بانه خاطرنشان کرد: امروز دشمن در عرصه جنگ نرم به مقابله با ملت ايران روي آورده است که برگزاری این یادواره ها می تواند تاثیر بسزایی در مقابله با این تهاجمات نرم و فرهنگي دشمنان داشته باشد.

وي يادآور شد، سال گذشته شهرستان بانه در حوزه برگزاري يادواره هاي شهداي دانش آموزي رتبه اول استان كردستان را كسب كرده است.

 



برچسب ها :

يادواره شهداي دانش آموزيبانهجنگ نرمبانهكردستانمدير

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی