چهارشنبه 8 آذر 1396 / 08:20|کد خبر : 2960|گروه : اقتصادي

فرماندار بانه:

تصويب 12 طرح اشتغالزايي در بانه / زمینه اشتغال 255 نفر بانه اي فراهم شد

تصويب 12 طرح اشتغالزايي در بانه / زمینه اشتغال 255 نفر بانه اي فراهم شد

فرماندار بانه از فراهم شدن زمینه اشتغال 255 نفر در بانه بواسطه تصویب دوازده طرح اشتغالزایی با اعتباري بيش از 24 ميليارد تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ محمد فلاحی؛ فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال شهرستان بانه در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی بانه در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد؛ اظهار داشت: طی چند ماه گذشته دوازده طرح اشتغال زایی در شهرستان بانه به تصویب رسیده است.

 وی با بیان اینکه برای این دوازده طرح بیش از 24 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی تخصیص یافته است افزود : بواسطه تصویب این طرح ها زمینه اشتغال برای 255 نفر در شهرستان بانه فراهم شده است.

فلاحی خاطرنشان کرد: رفع بیکاری و اشتغالزایی از مهمترین دغدغه ها و سیاست های دولت است که بمنظور اشتغالزایی و در راستای مبارزه با بیکاری امسال تسهیلات اشتغالزایی قابل توجهی در سه سرفصل برای استان کردستان تعریف شده است و سهم شهرستان بانه از این تسهیلات ده درصد است.

فرماندار بانه تصریح کرد: با توجه به اینکه سهمیه شهرستان بانه از این تسهیلات 10 درصد است لذا تعهد ادارات و دستگاه های اجرایی بانه نیز در ایجاد شغل  به میزان همان ده درصد است.

نماینده عالی دولت در بانه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اين شهرستان با ابلاغ سهمیه هریک از ادارات به آنها از مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه خواست که  نسبت به تحقق سهمیه تعیین شده نهایت تلاش خود را انجام دهند.

فرماندار بانه با تاکید بر ضرورت توجیه و اقناع مردم از طرف مسئولين برای جذب اعتبارات اشتغالزایی خاطرنشان کرد؛ هر هفته جلسه کارگروه اشتغال در بانه برگزار خواهد شد و مدیران بایستی گزارش عملکردی از اقدامات خود در راستای اشتغالزایی و تحقق مقدار سهمیه پیش بینی شده به دبیرخانه کارگروه اشتغال بانه ارائه دهند.



برچسب ها :

كارگوه اشتغالبانه؛اشتغالزاييتسهيلات اشتغالزاييفرماندار بانهبيكاريآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی