چهارشنبه 8 آذر 1396 / 08:35|کد خبر : 2961|گروه : اقتصادي

رئیس اداره کار بانه:

64 میلیارد تومان اعتبار اشتغال فراگیر به بانه اختصاص یافت

64 میلیارد تومان اعتبار اشتغال  فراگیر به بانه اختصاص یافت

رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی بانه از تخصیص 64 میلیارد تومان اعتبار اشتغال فراگیر به این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ حمید ساعد پناه در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان از اختصاص 64 میلیارد تومان اعتبار اشتغال فراگیر به این شهرستان خبر داد.

وی تخصیص اعتبارات اشتغالزایی امسال را بی سابقه دانست و گفت: در چند دهه گذشته چنین اعتبارات اشتغالزایی بی سابقه بوده است و می بایست از فرصت پیش آمده در راستای رفع بیکاری و اشتغالزایی هر چه بیشتر در شهرستان تلاش کرد.

رئیس اداره کار بانه گفت: این تسهیلات با نرخ 18 درصد به متقاضیان و افراد جویای کار در شهرستان که دارای طرح اشتغال هستند واگذار می شود.

وی خاطرنشان کرد؛ در مرحله نخست 60 درصد اعتبار مذکور که چیزی حدود 38 میلیارد تومان است به شهرستان تخصیص یافته و مابقی اعتبار نیز به صورت شناور و پس از اعطای این تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط به شهرستان اختصاص خواهد یافت.

این مسئول یادآور شد؛ در طرح اشتغال فراگیر محدودیت اعتباری وجود ندارد و اگر تمام این مبلغ هم جذب شود و چنانچه متقاضیانی برای اخذ این اعتبار وجود داشته باشد نيز می توانیم به متقاضیان تسهيلات اعطا کنیم.

 ساعد پناه همچنین از طرح اشتغال فراگیر به روستاییان نیز خبر داد و گفت: این اعتبار نیز با نرخ 5 درصد به کلیه طرح های اشتغال در روستاها واگذار می شود.

وی گفت: نرخ این تسهیلات نیز در واقع همان 18 درصد که بخشی" 5 درصد" از آن را معاونت توسعه امور روستایی استانداری و 5 درصد دیگر را بنیاد علوی در راستای حمایت از روستاییان تقبل کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد؛ با توجه به عدم امکان اشتغال در نهادهای دولتی امروز دولت برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال این تسهیلات را پیش بینی و تخصیص داده است.



برچسب ها :

اشتغالتسهيلاتكارگروه اشتغالآرباباخبررئيس اداره كاربانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی