چهارشنبه 8 آذر 1396 / 08:42|کد خبر : 2962|گروه : اجتماعي

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ ساز:

12 كلاس درس خيرساز به مدارس روستايي بانه افزوده مي شود

12 كلاس درس خيرساز به مدارس روستايي بانه افزوده مي شود

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ ساز شهرستان بانه گفت: تا پایان امسال عملیات ساخت دو مدرسه روستایي این شهرستان به ظرفيت 12 كلاس درس به اتمام می‌رسد.

سردار خندانی امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر دو مدرسه 100 درصد خیرساز در روستاهای خواجه امیر و ساوان شهرستان بانه در دست احداث است.

وی افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی این دو مدرسه تا پایان امسال عملیات ساحت این دو مدرسه به اتمام خواهد رسید.

خندانی با ابراز رضایت از مراحل احداث و پیشرفت فیزیکی هر دو مدرسه گفت : علی رغم مدت زمان کوتاهی از شروع احداث این دو مدرسه میانگین پیشرفت هر دو مدرسه در روستاهای مذکور بیش از 60 درصد است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز بانه گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای خواجه امیر از توابع بخش مرکزی که توسط خیر بزرگوار  عبدالخالق سحرخیز در دست احداث است؛ با اینکه مدت کمی از شروع عملیات ساخت آن می گذرد ولی با همت و تلاش این خیر مدرسه مذکور با کیفیت بسیار عالی و پیشرفت ۶۰ درصد فیزیکی مشغول انجام فعالیت است.

وی در ادامه همچنین به پروژه ۶ کلاسه روستای ساوان نیز اشاره کرد و گفت: این مدرسه نیز توسط، وراث مرحوم  خدر مصطفوی" نامق، آزاد، حسین و محمدامین) بعداز سه ماه از شروع ساخت آن  با کیفیت عالی و پیشرفت ۷۰ در صد در حال احداث است.

 خندانی ابراز امیدواری کرد؛ این دو مدرسه خیرساز تا پایان امسال به اتمام رسیده و بهار ۹۷ افتتاح شود كه با اتمام اين دو مدرسه 12 كلاس درس به ظرفيت فضاهاي آموزشي بانه افزوده مي شود.



برچسب ها :

آرباباخبربانهمدرسهريال فضاهاي آموزشيمدرسه خيرسازكلاس درسمجمع خيرين مدرسه ساز بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی