پنجشنبه 9 آذر 1396 / 08:14|کد خبر : 2964|گروه : اقتصادي

کمسیون بودجه و محاسبات مجلس موافق تصویب لايحه منطقه آزاد بانه و مريوان است

کمسیون بودجه و محاسبات مجلس موافق تصویب لايحه منطقه آزاد بانه و مريوان است

دکتر تاج گردون رئیس کمسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: این کمسیون مشکلی با تصویب منطقه آزاد بانه ندارد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ دکتر غلامرضا تاج گردون در نشست کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان بانه ضمن تقدیر از روحیه مهمان نوازي و خوب مردم کردستان گفت: روحیه مهمان نوازی و بیان مشکلات با ادبياتي مودبانه نشان از اصالت و سعه صدر مردم كردستان دارد.
 

وی افزود: ما با توجه به شناختی که از كردستان  داشتیم قبل از حضور در اين استان با بسیاری از مشکلات  تا حدود زیادی آشنا بودیم اما  دیدن مشكلات از نزديك با شنیدن آنها تفاوت  زیادي دارد.
 

تاج گردون با بیان اینکه تصویب لايحه منطقه آزاد تجاری بانه و مريوان یکی از آمال و آرزوها ی ديرينه مردم اين منطقه است گفت: كمسيون بودجه مجلس با توجه به استدلالت طرف موافق و نگاه ملي كه به اين قضيه دارد لذا از هر جهت موافق تصويب اين لایحه است.

رييس كمسيون بودجه و محاسبات مجلس  با اشاره به گروه هاي مخالف تصويب لايحه منطقه آزاد بانه و مريوان خاطرنشان كرد: بعضی از مخالفان، ایجاد منطقه آزاد در اين دو شهر را افزایش یک رقیب براي خود می دانند و عده ای هم به وجود منطقه آزاد حسادت می کنند اما باید به اين موضوع  به شکل ملی نگاه کرد و تعميم  مشكلات مناطق آزاد در جهاي ديگر قابل تعيمي با جاهاي ديگر نيست.

این مسئول تصریح کرد: تصویب لايحه منطقه آزاد بانه و مريوان را به دقت مطالعه و پی گیری کردیم و با توجه به استدل هابی که در اين لايحه ارائه شده است کمسیون بودجه و محاسبات مجلس هم  با تصویب لایحه مذكور موافق بوده و در راستای تصویب آن تلاش خواهد کرد.

وی گفت: نوید می دهیم که بیست و سه نفر از اعضای تاثیر گذار کمسیون بودجه و محاسبات  مجلس که از مهمترین کمسیون های مجلس نيز مي باشد در اين موضوع پای کار هستند تا بتوانیم لایحه دولت در مورد منطقه آزاد بانه و مريوان را به تصویب برسانيم.

تاج گردون برای حل مشکلات شهرداری ها و بدهی هایی که شهرداری ها دارند نیز گفت: براي حل اين مشكلات هم  باید نگاه ملی داشت و طوری قانون را تصویب می کنیم که استان کردستان نیز در کنار کل کشور از مزایای این قانون بهره مند شوند.



برچسب ها :

تصويبتوسعهتاج گردونبانهلايحهمنطقه ازاد

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی