یکشنبه 12 آذر 1396 / 06:30|کد خبر : 2967|گروه : اجتماعي

پروژه کنار گذر شهر کانیسور بانه افتتاح شد

پروژه کنار گذر شهر کانیسور بانه افتتاح شد

عصر روز گذشته؛ کنار گذر شهر کانیسور بانه با اعتباري بالغ بر1 ميليارد و 200 ميليون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ عصر روز گذشته؛ پروژه کنار گذر شهر کانیسور بانه با حضور مهندس بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه؛ دکتر حسين فیروزی معاون استاندار کردستان؛ فرماندار بانه و جمعی از مسئولین محلی و معتمدین به بهره برداری رسید.

ابراهیم حیدری شهردار کانیسور در آیین بهره برداری از این پروژه با اشاره به ضرورت اجراي پروژه مذكور گفت: کنار گذر شهر کانیسور به منظور جلوگیری از عبور کامیون های حامل شن و ماسه که از شهرستان سردشت از این شهر عبور می كنند احداث شده است.

وی افزود:  ماشین های حامل اين مواد که بیش از حد مجاز نيز شن و ماسه حمل می کنند به زیر ساخت های جاده اي شهر کانیسور  ضربه وارد مي كنند که با احداث این کنار گذر دیگر عملا این کامیون ها به خارج از شهر کانیسور هدایت و از خروجي شهر به طرف بانه حركت می كنند.

شهردار کانیسور طول کنار گذر را 1700 متر عنوان کرد و گفت: برای احداث این کنار گذر یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد؛ كنار گذر شهر كانيسور شامل دو لایه زیر اساس یک لایه اساس دولایه آسفالت با عرض 20 متر است که از دو طرف هم شامل پیاده رو به عرض دو متر و نیم است.

شهردار کانیسور گفت: با احداث این کنار گذر علی رغم اینکه دیگر تردد خودروها از داخل شهر کانیسور ديگر صورت نمی گیرد بلکه 750 متر هم به سرانه فضای سبز اين شهر افزوده است.

شهردار  کانیسور گفت: 300 میلیون اعتبار این پروژه از محل اعتبار بند واو تبصره شش و مابقی از محل اعتبارات  منابع داخلی شهرداری كانيسور تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد؛ این پروژه بصورت امانی و توسط نیروهای شهرداری کانیسور تامین شده است که اين كار موجب شده است 450 میلیون در هزينه كرد اعتبارات صرفه جویی شود.



برچسب ها :

پروژهکنار گذرشهر کانیسوربانهافتتاح

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی