شنبه 23 آبان 1394 / 07:48|کد خبر : 297|گروه : اقتصادي

فرمانده سپاه بانه خبر داد

اجرای 11 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه بانه

اجرای 11 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه بانه

فرمانده سپاه بانه گفت: در شش ماهه نخست سال 94 بیش از 11 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه شهرستان بانه در مناطق محروم و روستایی این شهرستان اجرا شده است.

سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه بانه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر،ضمن اعلام این موضوع اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه در شش ماهه نخست سال 94 بیش از 11 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی این سپاه در مناطق محروم و روستایی این شهرستان اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی نقش مهم و تاثیرگذاری در برطرف کردن مشکلات روستائیان دارد گفت: بسیج سازندگی سپاه بانه در سنوات گذشته نیز پروژه های عمرانی زیادی را در راستای محرومیت زدایی و توسعه برنامه‌های عمرانی و آبادانی مرزنشینان و تقویت جبهه اقتصاد مقاومتی درمناطق مختلف این شهرستان داشته است.
 

صفاری گفت: بسیج سازندگی با هدف خدمت به مردم و به ویژه روستائیان و محرومان به فرمان رهبر فرزانه انقلاب راه‌اندازی شده واجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و دور افتاده از اولویت های بسیج‌سازندگی سپاه بانه است.

فرمانده سپاه بانه با بیان اینکه این طرح‌ها شامل ساخت خانه بهداشت، پل روستایی، تعمیر و تجهیز مسجد، ، احداث غسالخانه، خانه عالم، آبرسانی و دیگر طرح‌های عام‌المنفعه است بیان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی در نیمه نخست امسال 11 پروژه در نقاط محروم بانه در سه مرحله با اعتبار 1 میلیارد و پانصد میلیون ریال اجرا و تکمیل شده است.

وی پروژه تکمیل مسجد روستای میرآباد علیا، احداث خانه عالم روستای دوسینه، احداث پل ورودی اهالی روستای سبدلو به مسجد این روستا، مشارکت در آبرسانی به روستای رشید قلعه و احداث خانه محروم در روستای خشک دره را از مهمترین این پروژه ها برشمرد.



برچسب ها :

محرومیت زداییفرمانده سپاه بانهبسیج سازندگی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی