سه شنبه 14 آذر 1396 / 08:21|کد خبر : 2975|گروه : اجتماعي

فرماندار بانه:

نقاط پرتردد معلولين شناسايي و مناسب سازي شود

نقاط پرتردد معلولين شناسايي و مناسب سازي شود

فرماندار بانه خطاب به دستگاه هاي متولي در حوزه معلولين گفت: نقاط پرتردد معلولين شناسايي و مناسب سازي شود.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، محمد فلاحی امروز در مراسم بزرگداشت روز معلولين که در سالن اجتماعات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامي بانه برگزار شد، گفت: مدتی است که کمیته مناسب سازی معابر براي برطرف نمودن مشكل تردد معلولين و سالمندان در شهرستان بانه ایجاد شده است که خوشبخانه این کمیته از بدو تشكيل تا به امروز اقدامات ارزنده اي در  بحث مناسب سازی معابر شهري انجام داده است.

وی افزود: علی رغم اقداماتی که در حوزه مناسب سازی معابر در بانه انجام شده است ولی باز هم نقاطي در شهر بانه هستند که نیازمند مناسب سازی مي باشند و بایستی ادارات متولی در این حوزه که اداره بهزیستی در راس آنها قرار دارد این معابر را در اسرع وقت سناسایی كرده و برای اجرا در کمیته مناسب سازی شهرستان مطرح کنند.

فرماندار بانه با اشاره به مشکل اشتغال معلولین نیز گفت: مسئاله اشتغال يكي ديگر از مشکلات معلولین است که بایستی به آن توجه ويژه اي شود و تمهیداتی برای آن از طرف مسئولين اندیشیده شود.

وی با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی خاطر نشان کرد؛ امسال یک میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان بانه اختصاص یافته است که برای اخذ این تسهیلات معلولین در اولویت هستند.

فلاحی تصریح کرد: معلولیت محدودیت نیست و چه بسا معلولینی که با شناخت استعداد و توانایی های خود توانسته اند به مدارج بالایی از رشد و موفقیت دست یابند.



برچسب ها :

فرماندار بانهبانهآرباباخبرروز معلولينمعابرمناسب سازياشتغال

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی