سه شنبه 14 آذر 1396 / 08:42|کد خبر : 2976|گروه : اجتماعي

رئیس اداره محیط زیست بانه خبر داد:

کشف ۵۱ قطه ماهی و موتور برق از متخلفین در بانه

کشف ۵۱ قطه ماهی و موتور برق از متخلفین در بانه

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بانه از کشف 51 قطعه ماهی بهمراه یک عدد موتور برق از متخلفین در این شهرستان خبر داد.

کاوه مرادی امروز صبح در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: صبح امروز ماموران اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بانه در حین گشت زنی و کنترل منطقه با یک فقره صید غیر مجاز ماهی در رودخانه روستای بلکه مواجه شدند.

وی افزود: متخلفین به محض دیدن خودروی ماموران اداره حفاظت از محیط زیست بانه بلافاصله محل را ترک کرده و از صحنه متواری شدند.

مرادی در ادامه خاطرنشان کرد: از این صیادان مختلف تعداد 51 قطعه ماهی ريز و درشت به همراه  یک عدد موتور برق كه صيد توسط آن صورت گرفته بود کشف و ضبط گردیده است.

وی تصریح کرد: چند روز گذشته نیز در سد ویسک این شهرستان تعداد 16 قطعه ماهی به همراه یک عدد تور ماهی گیری از متخلفين صيد غير مجاز کشف و ضبط گردیده است.

مرادی با اخطار به متخلفین گفت: متخلفین صید ماهی در بلکه شناسایی شدند و طی مراحل قانونی به همراه مدارک جرم به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده خواهند شد.

مرادی؛ جریمه هر قطعه صید غیرمجاز ماهی را 50 هزار ریال برشمرد و گفت: در صید با موتور برق به دلیل اینکه جانداران دیگر و ماهی های کوچک نیز صدمه می بینند قانون گذار جریمه سنگین تری نسبت به صید با طور پیش بینی کرده است.

وی افزور: صید با موتور برق علی رغم اینکه زیان هایی برای آبزیان دارد برای خود صیاد نیز خطرناک است بطوریکه سال گذشته چند نفر هنگام استفاده از موتور برق دلیل برق گرفتگی جان خود را از دست دادند.

 



برچسب ها :

محيط زيستبانهصيدغيرمجازماهيبانهنخلفارباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی