پنجشنبه 16 آذر 1396 / 13:00|کد خبر : 2978|گروه : اجتماعي

رئيس اداره راهداري بانه:

محور بانه سقز باز است/ داشتن زنجير چرخ ضروري است

محور بانه سقز باز است/ داشتن زنجير چرخ ضروري است

رئيس اداره راهداري بانه از باز بودن محور بانه - سقز خبر داد و گفت: رانندگان براي تردد در اين مسير حتما زنجير چرخ به همراه داشته باشند.

انور طاهایی رئیس اداره راهداری بانه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام اين موضوع گفت: با تلاش عوامل راهداري شهرستان بانه مستقر در گردنه خان  هم اكنون محور بانه سقز باز بوده و تردد در اين محور در حال جريان است.

وي افزود: همزمان با شروع بارش ها در گردنه خان بانه عوامل راهداری اين شهرستان  مستقر در گردنه خان همزمان با شروع بارش ها عملیات برف روبی و نمك پاشی در این مسیر را آغاز كرده اند.

طاهايي خاطرنشان كرد: بارش برف در گردنه خان بانه از ساعت 2 بامداد امروز بنجشنبه شروع شد و تا هم اکنون نیز ادامه  دارد كه از شروع بارش ها تا اين لحظه سه بولدزر تیغه دار به همراه يك دستگاه  نمک پاش از ساعات اولیه بامداد تا کنون عملیات نمک پاشی و برف روبی را در این مسیر انجام مي دهند.

رئیس اداره راهداری بانه خاطرنشان کرد؛ با تلاش عوامل این اداره هم اکنون محور بانه سقز در گردنه خان باز بوده و تردد خودروها در اين مسير فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است .

وي با اشاره به كوهستاني بودن مسير و احتمال كولاك در اين مسير گفت: از هموطنان و همه همشهربان عزیز درخواست می شود كه بدون زنجیر چرخ در محور بانه سقز تردد نکنند و همچنين حتي المقدور از سفزهای غیر ضروری در اين مسير نيز پرهیز کنند.



برچسب ها :

محور بانه سقزبرفكولاكگردنه خانبانهآرباباخبرزنجير چرخكوهستاني

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی