جمعه 17 آذر 1396 / 14:34|کد خبر : 2984|گروه : سياسي

امام جمعه موقت بانه:

جنايت صهيونيست ها بر عليه مسلمانان با حمايت هاي آمريكا صورت مي گيرد

جنايت صهيونيست ها بر عليه مسلمانان با حمايت هاي آمريكا صورت مي گيرد

امام جمعه موقت بانه با انتقاد شديد از اقدام خودسرانه و یک جانبه ترامپ در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: جنايت صهيونيست ها بر عليه مسلمانان با حمايت هاي آمريكا صورت مي گيرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ ماموستا ملا جمال کریمی، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بانه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد؛ با اشاره به اقدام خودسرانه و یک جانبه چند روز اخیر ترامپ در اعلام بیت المقدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه اظهار داشت: اقدام خودسرانه و یک جانبه رئیس جمهور امریکا بسیار بی شرمانه بود و نشان داد که او غلام حلقه به گوش اسرائیل و یهود است.

وی با بیان اینکه بیت المقدس اولین قبله مسلمانان و سومین مکان مقدس مسلمانان جهان است افزود: مسلمانان می بایست پاسخی قاطع به این گستاخی ترامپ دهند.

ماموستا کریمی خاطرنشان کرد؛ اسرائیل و رژیم غاصب صهیونیستی بیش از چند دهه است که با حمایت دولت های متعدد آمریکا دست به کشتار مسلمانان و به خاک و خون کشیدن آنها می زنند.


امام جمعه موقت بانه؛ تصریح کرد: ترامپ با این اقدام دیگر گستاخی و  بی شرمی را از حد گذرانده و می بایست پاسخی قاطعانه به این گستاخی های او علیه جامعه بزرگ اسلامی داده شود.

وی با اشاره به موضع گیری بزرگان جهان اسلام تصریح کرد: موضع همه بزرگ مردان جهان اسلام در این جریان واضح است و اگر استکبار دست از این گستاخی های خود برندارد و بخواهد به مقدسات دینی ما دست درازی کند دست او را کوتاه خواهیم کرد و  حاضریم در این راه جان خود را فدا کنیم.
 

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تبريك هفته وحدت و سالروز ولادت يگانه منجي عالم بشريت حضرت محمد مصطفي(ص) اظهار داشت: پيامبرگرامي اسلام بهترين الگو و اسوه اي حسنه است كه پيروي از سيره و روش او موجب سعادت دنيا و اخرت است.

ماموستا كريمي خدمتگزاري به مردم را از وظايف مسئولين در نظام اسلامي عنوان كرد و گفت: مي بايست مسئولين نظام اسلامي در خدمت به مردم همواره اماده باشند.

وي خاطرنشان كرد مسئولين مي بايست دربرخورد با ارباب رجوع ادب و نزاكت اسلامي را رعايت كنند و نبايد طوري برخورد كنند كه موجبات آزردگي مردم فراهم شود چرا كه رهبر انقلاب و بنيان گذار كبير انقلاب اسلامي همواره خود را خادم مردم و خدمتگزار آنان معرفي كرده اند كه اين موضوع مي بايست الگويي براي ساير مسئولين باشد.


در حال تكميل مي باشد.....



برچسب ها :

امام جمعه موقت بانهآريكااسرائيلر‍يم صهيونيستيمردمخدكتگزارمسئولين

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی