یکشنبه 19 آذر 1396 / 09:28|کد خبر : 2990|گروه : اجتماعي

شهردار كانيسور:

11 هزار متر مربع از معابر شهر كانيسور بتون ريزي شد

11 هزار متر مربع از معابر شهر كانيسور بتون ريزي شد

شهردار كاني سور از بتون ريزي 11 هزار متر مربعي معابر اين شهر در طي 9 ماه گذشته خبر داد.

ابراهيم حيدري امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام اين خبر اظهار داشت: شهرداري كانيسور در راستاي رفاه حال شهروندان طي 9 ماه گذشته، حدود 11 هزار متر مربع از معابر اين شهر را بتون ريزي كرده است.


وي با بيان اينكه اين بتن ريزي با استفاده از توان نيروهاي شهرداري و به صورت اماني انجام شده است افزود: براي اجراي اين پروزه سه ميليارد ريال از محل اعتبارات منابع داخلي شهر كانيسور هزينه شده است كه اگر بصورت اماني و توسط شهرداري انجام نمي شد هزينه آن به مراتب بيشتر از مبلغ مذكور مي بود.

حيدري خاطرنشان كرد، علي رغم اينكه معابر شهري كانيسور با اجراي عمليات بتون ريزي موجبات سهولت تردد شهروندان اين شهر را فراهم كرده است از طرفي ديگر با توجه به اينكه در اجراي بتون ريزي از كارگران بومي بخش استفاده شده است براي تعداد زيادي از مردم بومي منطقه نيز اشتغال زايي به همراه داشت.

شهردار كانيسور همچنين از احداث 6 عدد آلاچيق در شهر كانيسور طي مدت مذكور خبر داد و گفت: با توجه به اين موضوع كه اين شهر پل ارتباطي شهرستان هاي بانه و سردشت به همديگر مي باشد همواره مسير مسافران و گردشگران زيادي در طول ايام سال است كه  اين آلاچيق ها با هدف ايجاد مكاني مناسب براي استراحت و توقف مسافران عبوري از شهر كانيسور احداث شده است.

وي همچنين با اشاره به اقدامات ديگر شهرداري اين شهر در طول نه ماه گذشته خاطرنشان كرد، احداث و بهره برداري از کنار گذر شهر کانیسور با اعتباري بالغ بر1 ميليارد و 200 ميليون تومان از جمله اقدامات عمراني ارزنده شهرداري كانيسور در فصل عمراني امسال بوده است.

وي هدايت ماشين هاي سنگين حامل شن و ماسه از طريق اين كنارگذر به خروجي شهر كانيسور براي ورود به بانه با منظور در امان ماندن معابر اصلي شهر از تخريب اين خودروهاي باري را  از اهداف اصلي احداث اين كنار گذر عنوان كرد.

شهردار كانيسور همچنين ايجاد 4 ايستگاه اتوبوس براي رفاه حال رانندگان روستاهاي اطراف و همچنين كمك به اداره آفاي شهري با لوله گذاري و فاصلاب كشي به طول نزديك به نيم كيلومتر را از ديگر اقدامات عمراني شهرداري كانيسور در 9 ماهه نخست امسال برشمرد.   

 



برچسب ها :

شهرداري كانيسوربانهبخش نمشيربتون ريزي معابراقدامات عمراني

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی