سه شنبه 21 آذر 1396 / 08:32|کد خبر : 2992|گروه : اقتصادي

فرمانده سپاه بانه:

119 پروژه محرومیت زدایی و مردم ياري در بانه به بهره برداي رسيد

119 پروژه محرومیت زدایی  و مردم ياري در بانه به بهره برداي رسيد

فرمانده سپاه بانه از افتتاح 119 پروژه محرومیت زدایی و مردم ياري در اين شهرستان با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد ريال خبر داد.

سرهنگ مصطفی سلیمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: سپاه شهرستان بانه از ابتدای سال 89 تا به امروز حدود 119 پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری را در روستاها و مناطق محروم بانه اجرا كرده است.

وی با بیان اینکه مردم یاری و محرومیت زدایی از برنامه ها و اولويت های اصلی سپاه است افزود: براي بهره برداري از اين تعداد پروژه بيش از دو ميليارد و 249 ميليون تومان اعتبار هزينه شده است.

سرهنگ سليماني خاطرنشان كرد، ارزش پروژه هايي كه سپاه در این مدت انجام داده بيش از مبلغ دو ميليارد و 249 ميليون تومان است چرا كه با پيشگام شدن سپاه در اجراي پروژه هاي محروميت زدايي خود مردم نيز در اتمام و تكميل اين پروژه ها مشاركت كردند و به اندازه مبلغي كه سپاه هزينه كرده در اجراي پروژه ها سرمايه گذاري كردند.

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: اين پروژه ها در  قالب احداث مدرسه؛ خانه عالم؛ ساخت خانه محروم؛ راه روستایی، سرویس بهداشتی برای مساجد و پل ارتباطی در روستاها بوده است.

 وي يادآورشد، احداث 5 راه روستایی بطول 33 کیلومتر؛ احداث 38 سرویس بهداشتی برای مساجد؛ ساخت خانه عالم و 9 باب خانه محروم از جمله این پروژه هايي بوده است كه سپاه در مناطق محروم و مرزي بانه اجرا كرده است .

سليماني احداث 11 مدرسه روستایی در سال جاری؛ کمک به ساخت31 مورد مسجد طی سال های گذشته و ساخت 5 فقره پل را از دیگر اقدامات واحد بسیج سازندگی سپاه بانه در طول شش سال گذشته برشمرد.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد؛ سپاه برنامه های خوبی در حوزه سازندگی در روستاها دارد که به تدریج در روستاها و مناطق بانه تا ریشه کن کردن محرومیت زدایی انجام خواهد داد.



برچسب ها :

سپاه شهرستان بانهمحروميت زداييمردم ياريروستاآرباباخبرافتتاح

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی