چهارشنبه 22 آذر 1396 / 09:34|کد خبر : 2995|گروه : اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش بانه:

75 درصد ساختمان های آموزش و پرورش بانه داراي سیستم گرمایشی استاندارد هستند

75 درصد ساختمان های آموزش و پرورش بانه داراي سیستم گرمایشی استاندارد هستند

مدیر آموزش و پرورش بانه گفت: در حال حاضر 75 درصد فضاهای آموزش و پرورش بانه دارای سیستم گرمایشی استاندارد هستند.

رضا خضری در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در اين باره اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان بانه در مجموع دارای 252 ساختمان است که از این تعداد ساختمان؛ 171 واحد مربوط به مدارس روستایی؛ 74 ساختمان مختص به مدارس شهری و هفت ساختمان دیگر هم به مراکز اداری آموزش و پرورش اين شهرستان اختصاص دارند كه از تعداد 252 ساختمان مذکور، 75 درصد آن دارای سیستم گرمایشی استاندار (پکیج و شوفاژ) هستند.

وي در ادامه اظهار داشت: در سال تحصیلی جاري تيز تعداد 36 مدرسه دیگر در روستاهای بانه به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شدند.

خضري افزود: امسال نيز تعداد 20 مدرسه روستایی ديگر آماده نقشه برداری برای اجرای سیستم گرمایشی استاندارد هستند و 16 مدرسه دیگر نیز براي همين منظور به اداره کل نوسازی استان کردستان معرفی شدند.

وي با بیان اینکه تمام مدارس شهری بانه دارای سیستم گرمایشی دو گانه و استاندارد هستند افزود: ذخیره سازی سوخت گازوئیل برای مواقع سرما و افت فشار گاز نیز توسط مدیران مدارس شهری پیش بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش بانه خاطرنشان کرد: در حال حاضر در هیچ یک از مدارس روستایی بانه که دارای سیستم گرمایشی استاندارد نیستند هم از بخاری هاي نفتی چکه ای استفاده نمی شود و در تمام این مدارس از بخاری های نفتی کاربراتوری استفاده می شود.

وی یادآور شد؛ طی جلسات متعددی که با مدیران مدارس روستایی فاقد سیستم گرمایشی استاندارد برگزار شده است نکات مورد نیاز در خصوص ایمنی استفاده از بخاری های کاربراتوری گوشزد و مورد تاکید قرار گرفته است.



برچسب ها :

سيستم گرمايشياستانداردبانهمدارسمدير آموزش و برورش بانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی