جمعه 24 آذر 1396 / 13:20|کد خبر : 2998|گروه : اجتماعي

رئیس پلیس راهور بانه

کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی شهری در بانه

کاهش 50 درصدی  تصادفات فوتی شهری در بانه

رئیس پلیس راهور بانه از کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی شهری در بانه طی 8 ماه گذشته امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ سرگرد سیروس عمید صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بانه با اعلام این خبر اظهار داشت: بواسطه اقدامات فرهنگی و انتظامی پلیس راهور شهرستان بانه در طول مدت 8 ماهه نخست امسال با کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی و 26 درصدی تصادفات جرحی درون شهری در بانه در مقایسه با وضعیت مشابه سال گذشته مواجه بودیم.

 

وی این کاهش را در مرحله اول مرهون قدامات فرهنگی پلیس راهور در بانه عنوان کرد و افزود: برگزاری کلاس های آموزشی برای جامعه هدف در راستای نهادینه کردن قوانین راهنمایی و رانندگی  از جمله اقدامات فرهنگی راهور در این مدت است بطوریکه برای رانندگان خودروهای عمومی در 8 ماهه نخست امسال دو مرحله کلاس آموزشی برگزار شده است.  

 

سرگرد عمید؛ نصب بنرهای آموزشی و اطلاع رسانی در سطح شهر  با همکاری شهرداری و اداره حمل و نقل همگانی بانه را از دیگر اقدامات فرهنگی طی مدت مذکور برشمرد و خواستار ادامه همکاری  شهرداری و ادارات ذی ربط در نصب بنر و اطلاع رسانی با پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان شد.

 

رئیس پلیس راهور بانه عامل دیگر در کاهش تصادفات فوتی و جرجی درون شهری بانه در 8 ماهه نخست امسال را  بحث انتظامی برشمرد و گفت: برخورد با تخلفات حادثه ساز از  قبیل سرعت غیر مجاز و سبقت غیر مجاز از جمله این موارد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا چندین دستگاه خودرو که رانندگان آنان اقدام به حرکات مخاطره آمیز داشتند را در دستور کار پلیس راهور داشتیم.

 

وی حفظ جان مردم و امنیت روانی شهروندان را از سیاست های پلیس راهور برشمرد و گفت: پلیس در راستای تحقق این سیاست که مد نظر مقام معظم رهبری است اولویت اصلی راهور است.

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

بانهتصادفاتفوتیکاهش 50 درصدیپلیس راهآربابا خبرآربابا

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی