دوشنبه 27 آذر 1396 / 06:23|کد خبر : 2999|گروه : اجتماعي

فرماندار بانه:

نانوایی های محلی بانه ساماندهی شوند

نانوایی های محلی بانه ساماندهی شوند

فرماندار بانه با اشاره به اینکه نان های محلی در بانه مشتری های خاص خود را دارد خواستار ساماندهی این نانوایی ها شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، محمد فلاحی فرمامدار بانه صبح امروز در ششمین جلسه کارگروه شورای آرد و نان شهرستان بانه که در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه نان قوت غالب شهروندان است لذا رسیدگی به کیفیت نان نقش بسزایی در سلامت مردم دارد و این مسئاله می طلبد که موضوع سلامت و بهداشت نان از طرف مركز بهداشت و نهادهاي متولي به درستی بررسی و کنترل شود.

وی با اشاره به فعالیت چند نانوایی محلي پز در نقاط مختلف شهر بانه افزود: از آنجایی که ذائقه بخشی از شهروندان در بانه به سمت نان های محلی است لذا به منظور حفظ این ذائقه و احترام به آن می بایست نانوایی هایی که اقدام به پخت نان محلی می کنند شناسایی و ساماندهی شوند.

فلاحی خاطرنشان کرد؛ بر اساس اعلام نهادهاي متولي کسانی که در بانه مبادرت به پخت نان های محلی می کنند بیشتر زنان سرپرست خانوار هستند لذا می توانند از تسهیلات خود اشتغالی نیز بهره مند شوند.

فرماندار بانه ضمن تاکید به ساماندهی نانوایی های محلی در بانه تصریح کرد: با توجه به تسهیلات خود اشتغالی خوبی که امسال در حوزه مشاغل خانگي به شهرستان بانه اختصاص یافته است می توانند از مزاياي اين طرح بهره مند شوند.

وی همچنین از اتحادیه نانوایان شهر بانه خواست در اعطای مجوز نانوایی ها به متقاضیان این صنف؛ سیکل قانونی را رعایت کنند و هر آنچه قانون در این زمینه تعریف کرده است را اعمال کنند.



برچسب ها :

فرماندار بانهشوراي آرد و ناننان محليساماندهيبانه؛ آرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی