چهارشنبه 29 آذر 1396 / 06:54|کد خبر : 3007|گروه : فرهنگي

فرماندار بانه:

مقدمات كنگره 5400 شهيد كردستان در بانه انجام شده است

مقدمات كنگره 5400 شهيد كردستان در بانه انجام شده است

فرماندار بانه با بيان اينكه تداراک لازم برای برگزاری كنگره 5400 شهید کردستان اندیشده شده و کمیته ها تشکیل و وظایف همه کمیته مشخص شده است گفت: مقدمات برگزاري اين كنگره در بانه انجام شده است

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، محمد فلاحی روز سه شنبه در پنجمین جلسه شواری اداری شهرستان بانه كه با محوریت بزرگداشت کنگره 5400 شهید کردستان و در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، با اشاره به  اينكه تداراک لازم برای برگزاری  كنگره 5400 شهید کردستان اندیشده شده و کمیته ها تشکیل و وظایف همه کمیته مشخص شده است گفت: مقدمات برگزاري اين كنگره  در بانه انجام شده است.

وی امنیت پایدار کنونی در نقاط  مرختلف کشور را مرهون خون شهيدان دانست و افزود: اقتدار و عزتي که امروزه کشور ما در عرصه منطقه ي و جهاني کسب کرده است به واسطه خون شهيدان و ايثارگران است.

فلاحي از انجام مقدمات برگزاري هر چه باشكوه تر كنگره 5400 شهيد استان كردستان در بانه خبر داد و گفت:  جلسات کمیته‌های مختلف این کنگره در شهرستان بانه برگزار شده و  از هم‌ اکنون یادواره‌های شهداي شهرستانی و دانش‌آموزی را در همين راستا برگزار مي کنیم.

فرماندار بانه با تاكيد بر هماهنگي هر چه بيشتر ادارات و ارگان ها در برگزاري كنگره 5400 شهيد كردستان گفت: همه ما مسئولين و مردم امنیت امروزمان  را مرهون شهيدان هستیم و همه باید برای برگزاری هر چه با‌شکوه‌تر این کنگره عظیم در استان کردستان تلاش کنیم.

وي افزود: شهرستان مرزی بانه امروز هم بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب همچمان  هر ساله چندین شهید و جانباز را تقدیم نظام اسلامی می کند تا مردم و مسئولين در امنيت و آرامش زنگي كنند.



برچسب ها :

فرماندار بانهكنگره 5400 شهيد كردستانشوراي اداريبانهامنيت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی