چهارشنبه 29 آذر 1396 / 11:43|کد خبر : 3010|گروه : فرهنگي

فرماندار بانه:

شغل معلمي بازنشستگي ندارد

شغل معلمي بازنشستگي ندارد

فرماندار بانه با اشاره به ارزش و جايگاه شغل معلمي گفت: معلمي شغلي است كه بازنشستگي ندارد.

به گزارش حبرنگار آرباباخبر؛ شامگاه گذشته همایش تقدیر از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان بانه با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش بانه و بازنشستگان آموزش و پرورش اين شهرستان در محل سالن جلسات گروه های آموزشی اداره آموزش و پرورش بانه برگزار شد.

در این آیین تعداد 40 نفر از بازنشستگان اداره آموزش و پرورش شهرستان بانه كه در سال 96 به افتخار بازنشستگي نائل آمده بودند مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

محمد فلاحی فرماندار بانه، در این همایش با اشاره به نقش آموزش و پرورش و تاثیر گذاری معلمان بر روی قشر جوان و دانش آموز گفت: با توجه به رابطه عاطفی که بین معلم و دانش آموز وجود دارد قشر جوان همواره  معلمان را در سطوح مختلف زندگي الگو و سرمشق خود قرار می دهند.

وی دنیای امروز را دنیای مجازی و بحران هویت عنوان کرد و افزود:  امروز دشمن به انحای مختلف درصدد القای فرهنگ و هویت خود در بین قشر جوان است که می بایست اولیای مدرسه با هوشیاری کامل مانع این موضوع شوند.

فرماندار بانه معلمی را شغلی بدون بازنشتگی دانست و خاطرنشان کرد؛ شاید معلمان به لحاظ سازمانی بازنشست شوند ولی به لحاظ فرهنگی و اجتماعی بازنشستگی ندارند.

وی تصریح کرد: معلمان نبایستی اجازه دهند که ناهنجاری های اجتماعی جای هنجارها را بگیرند چرا که با رواج ناهنجاری در جامعه همه طبقات اجتماعی آسیب می بینند.

فلاحی با بیان اینکه توسعه یافتگی فقط با پیشرفت اقتصادی حاصل نمی شود گفت: برای توسعه یافتگی باید همگام با سایر مولفه های ان باشد و خود مردم مهمترین عامل توسعه یافتگی هستند.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی