یکشنبه 3 دی 1396 / 07:16|کد خبر : 3013|گروه : اجتماعي

عضو هيئات مديره انجمن حمايت از بيماران خاص بانه:

خيرين بانه اي 158 میلیون تومان به بيماران خاص این شهر مساعدت كردند

خيرين بانه اي 158 میلیون تومان به بيماران خاص این شهر مساعدت كردند

يكي از اعضای انجمن هیئت مدیره انجمن بیماری های خاص شهرستان بانه گفت: مردم خیر بانه از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه امسال 158 میلیون تومان به این انجمن کمک کردند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ طاهر رسولی از اعضای هیئت مدیره انجمن بیماری های خاص شهرستان بانه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بانه با اعلام این خبر اظهار داشت: انجمن بیماری های خاص شهرستان بانه از سال 88 با هدف کمک به بیماران خاص و صعب العلاج تاسیس و راه اندازی شده است.

وی مهمترین منبع مالی این انجمن را کمک های مالی مردم و خیرین دانست و افزود: از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه امسال مبلغ 158 میلیون تومان از محل کمک های مردمی برای انجمن بیماری های خاص بانه جمع آوری شده است.

توکلی در ادامه با اشاره به آمار افراد تحت پوشش انجمن گفت: در حال حاضر 250 بیمار خاص شامل بیماران کلیوی؛ ام اس؛ هموفیلی؛ تحت پوشش این انجمن قرار دارند.

این عضو انجمن بیماران خاص شهرستان بانه تصریح کرد: انجمن مذکور علی رغم اینکه مستمری ماهیانه به بیماران تحت پوشش خود پرداخت می کند همواره بصورت متفرقه به بیماران نیازمند دیگر نیز کمک های مالی و درمانی می کند.

 توکلی همچنین از خرید زمینی به متراژ یک هزار متر مربع از شهرداری بانه با مبلغ 550 میلیون تومان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه درمانگاه شفا تحت پوشش انجمن در ملک استیجاری قرار دارد و ماهانه مبلغ قابل توجهی بابت اجاره بها پرداخت می شود لذا احداث این درمانگاه در زمین مذکور می تواند این هزینه ها را در حسابدانجمن برای کمک بیشتر به بیماران نیازمند هزینه کند.

وی خاطرنشان کرد؛ عملیات احداث درمانگاه شفا وابسته به انجمن خیریه بیماران خاص بانه سال آینده کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.

 



برچسب ها :

انجمن حمايت از بيماران خاصبانهبيماران صعب العلاجكمك هاي مردميخيرين

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی