یکشنبه 3 دی 1396 / 06:37|کد خبر : 3014|گروه : اجتماعي

مدير عامل انجمن بيمارهاي خاص بانه:

113 مبتلا به ام اس تحت بوشش انجمن حمايت از بيمارهاي خاص بانه قرار دارند

113 مبتلا به ام اس تحت بوشش انجمن حمايت از بيمارهاي خاص بانه قرار دارند

مدير عامل انجمن بيمارهاي خاص بانه از تحت پوشش بودن 113 بيمار مبتلا به ام اس در انجمن حمايت از بيمارهاي خاص بانه خبر داد و گفت: متاسفانه اين امار هم روز به روز در حال افزايش است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ شهلا رحيمي در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بانه با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر 113 بيمار مبتلا به ام اس تحت  پوشش انجمن حمايت از بيمارهاي خاص بانه قرار داردند كه متاسفانه اين امار هم روز به روز در حال افزايش است.

وي افزود: اين در خالي است كه در مجموع 250 بيمار خاص و صعب العلاج از مزايا و خدمات انجمن حمايت از بيماري هاي خاص بانه بهره مند مي شوند كه در مقايسه با مجموع اين آما نگران كننده است.

مدير انجمن حمايت از بيماران خاص بانه خاطرنشان كرد، ميانگين سني بیماران مبتلا به "اِم اِس"  در فاصله سني 15 تا 40 قرار دارند كه علي رغم دریافت مستمری ماهانه و خدمات کامل درمانی خود و اعضای درجه یک، در صورت مراجعه به مراکز درمانی خارج از شهرستان نیز مورد حمایت این انجمن قرار می گیرند.

رحيمي با بیان اینکه اصلی ترین منبع درآمد انجمن مذكور از محل کمک های مردمی تامين مي شود خاطرنشان كرد: از مردم و خیرین درخواست می کنیم که با کمک های خود ما را در بهتر یاری رساندن به بیماران صعب العلاج و نیازمند کمک کنند.

وي با اشاره به بخشي از خدمات درماني افراد تحت پوشش انجمن گفت:  20 مورد عمل پیوند کلیه و دو عمل پیوند مغز استخوان برای دو کودک هموفيلي از جمله اين اقدامات در چند سال گذشته است.


رحمي با اشاره به اينكه در آينده نزديك يك پسر بچه 5 ساله نيز مورد عمل پيوند مغز استخوان قرار خواهد گرفت و نیازمند کمک مالی است از خیرین جهت تامین مخارج عمل اين كودك كه از خانواده اي نيازمند هستند درخواست كمك كرد.

 



برچسب ها :

انجمن حمايت از بيماران خاصبانهام اسآرباباخبربانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی