سه شنبه 5 دی 1396 / 09:00|کد خبر : 3017|گروه : سياسي

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه:

حماسه 9 دی مصداق بارز آتش به اختیار ملت ایران است

حماسه 9 دی مصداق بارز آتش به اختیار ملت ایران است

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت 9 دی گفت: حماسه 9 دی مصداق بارز آتش به اختیار ملت ایران در برابر فتنه گران بود.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ مصطفی پیرزاد صبح امروز در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی نهایی مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در فرمانداری بانه برگزار شد، اظهار داشت:  برنامه ریزی مقدماتی حماسه 9 دی طی جلساتی که در کمسیون فرهنگی سپاه بانه برگزار شده است انجام گرفته و امروز تصمیمات این کمسیون برای برگزاری هر چه با شکوهتر این حماسه بزرگ در جلسه fبرنامه ريزي شهرستان هم  نهایی خواهد شد.

وی با اشاره به شعار محوری مراسم 9 دی در سال 96 گفت: شعار امسال برای برگزاری این مراسم با عنوان حماسه 9 دی تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی تعیین شده است.

معاون سپاه بانه با بیان اینکه فتنه 88 از توطئه های پیچیده و از پیش طراحی شده برای براندازی نظام بود گفت: اگر بصیرت مردم و هوشیاری مقام معظم رهبری نبود این حرکت منجر به براندازی نظام می شد.

وی اقدام مردم در خلق حماسه 9 دی را خودجوش دانست و  خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی مصداق بارز آتش به اختیار ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی عربی و عبري بود.

سرهنگ پیرزاد تصریح کرد: فتنه 88 توسط استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار و جبهه عبری عربی با همراهی عده ای از عوامل داخلی علت اصلی شکل گرفت كه اگر مهار نمي شد نظام رابه غوطه سقوط مي كشاند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه با بیان اینکه مردم نقش بسزایی در خنثی سازی این توطئه داشتند گفت: روز 9 دی روز بصیرت مردم ايران است و نقش مردم نیز در برگزاری مراسم سالروز این حماسه بایستی برجسته باشد و مسئولین فقط کارهای هماهنگی و فراهم نمودن مقدمات برگزاری آن را بر عهده دارند.

وی نفی دو قطبی سازی و دامن زدن به آن توسط برخی از مسئولین و همچنین تبیین چرایی و چگونگی بوجود آمدن حماسه 9 دی و اشاره به نقش مردم و رهبری در مهار فتنه 88 را از راهبردهای تبیینی حماسه 9 دی برشمرد.

سرهنگ پیرزاد، بصیرت را تنها رمز شناخت حق از باطل در مواقع بحرانی دانست و گفت: با نگاهی به تاریخ اسلام می توان دید که چه بسا از افراد شاخص و خواص در چنین مواقعی گمراه شده و به انحراف کشیده شدند و از اين رو بصيرت تنها چراغ راه در فضاي غبار آلود فتنه است.



برچسب ها :

حماسه 9 ديبانهمعاون هماهنگ کننده سپاه بانهبصيرتفتنه 88آتش يه اختيار

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی