شنبه 9 دی 1396 / 08:26|کد خبر : 3026|گروه : سياسي

فرمانده سپاه بانه:

حماسه 9 دی مصداق بارز امداد الهی بود

حماسه 9 دی مصداق بارز امداد الهی بود

فرمانده سپاه بانه با اشاره به عظمت حماسه 9 دی گفت: این حماسه نمونه و مصداق بارز امداد الهی در حق ملت ايران بود.

سرهنگ مصطفی سلیمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر؛ با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز حماسه 9 دی گفت: این حرکت عظیم مردمی که آتش فتنه سال 88 را خاموش کرد مصداق بارزی از امداد الهی بود.

وی افزود:  فتنه 88 یکی از توطئه های بزرگ و خطرناک جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا برای براندازی نظام بود که با بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و درایت مقام معظم رهبری نقش بر آب شد.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: در فتنه 88 برخی از خواص در دام دشمن افتاده و خواسته یا ناخواسته با دشمن همراهی کردند اما انقلاب اسلامی که در جان مردم نفوذ کرده بود مانع از عملی شدن نقشه شوم دشمنان در فتنه سال 88 شد.

فرمانده سپاه بانه گفت: فتنه 88 باری دیگر نشان داد که مردم همواره نقش تعیین کننده در سرنوشت نظام دارند و همراهی مردم با نظام و انقلابشان ارزشمند است که بایستی مسئولين به آن توجه كنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و ملت ایران این بار در فتنه 88 ولایت را که از ارکان اصلی نظام است نشانه رفته بودند که با دفاع جانانه مردم از حریم ولایت و ارزش هاي انقلاب این بار نیز به مراتب بیشر از گذشته سرخورده شدند.

سرهنگ سلیمانی در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری مراسم نهم دی ماه امسال در بانه نیز اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده انشالله این مراسم باشکوه  و انسجام بيشتري از سال های گذشته با حضور حداکثری همه اقشار و آحاد مردم در بانه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.



برچسب ها :

حماسه 9 ديفرمانده سپاه بانهامدادبصيرتفتنه 88استكبار جهاني

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی