شنبه 9 دی 1396 / 14:26|کد خبر : 3028|گروه : سياسي

امام جمعه موقت بانه:

حماسه 9 دی نشانگر نفوذ ناپذيري مردم ايران در برابر دشمنان است

حماسه 9 دی  نشانگر نفوذ ناپذيري مردم ايران در برابر دشمنان است

امام جمعه موقت بانه در سالروز گرامیداشت حماسه 9 دی این شهرستان گفت: حماسه 9 دي نشانگر نفود ناپذيري مردم ايران در برابر دشمنان نظام است

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ ماموستا "ملا جمال کریمی" امام جمعه موقت شهرستان بانه؛ امروز در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی شهرستان بانه که با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان و جمع کثیری از آحاد مختلف مردم بانه در سالن 9 دی این شهرستان برگزار شد؛ اظهار داشت:  حماسه 9 دی  سالروز تجدید میثاق دوباره ملت ایران با ولایت و مقام معظم رهبری است.

وی 9 دی را روز بصیرت و پای بندی مردم ایران به انقلاب و ارزش اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم بزرگ ایران در روز 9 دی سال 88 با راهپیمایی عظیم خود بساط فتنه و فتنه گران را جمع کردند و نشان دادند كه در برابر دشمنان نظام و انقلاب نفوذ ناپذير هستند.

ماموستا کریمی با اشاره به حوادث سال 88 خاطرنشان كرد، نظام استكباري غرب كه مدت ها قبل از برگزاري انتخابات  درصدد دلسرد كردم مردم از حضور در باي صندوق هاي راي بودند، با حضور حداكثري و مشاركت بالاي مردم مواجه شدند و به جبران اين شكست بهانه تقلب در انتخابات را دستاویزی ديگر برای رسيدن به مقاصد شوم خود قرار دادند.

  امام جمعه موقت بانه تصريح كرد: در واقع هدف اصلي ضد انقلاب و عوامل داخلی آنان در فتنه 88  راه اندازی انقلاب مخملی در کشور و براندازي نظام بود كه اين حقيقت در طول چندماه شورش و اعتراضات خياباني به خوبي نمايان شد.

ماموستا ملا جمال كريمي خاطرنشان كرد: فتنه سال 88 از مدت ها قبل از برگزاری انتخابات توسط سران كشورهاي استکباري طرح ریزی شده بود كه در اين ماجرا  دست هاي پشت پرده آمريكا بیش از ديگران بود.

وی با بيان اينكه امنیت امروز کشور به اين سادگی ها حاصل نشده است يادآور شد: امنیت امروز مرهون مجاهدت و ایثار آحاد ملت ايران در طول دوران پر فراز و نشیب انقلاب است و امروز مردم ايران به هیچ عنوان اجازه نمی دهند که اين امنيت كه به بهاي ريخته شدن خون صدها هزار شهيد، جانباز و آزاده بدست آمده است خدشه ای وارد شود و خوشبختانه ملت ما دشمن شناس است و نسبت به انقلاب خود دلسوز هستند و در راه حفظ و اعتلای امنیت کمر همت بستند.

ماموستا کریمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه  دشمن اصلی ملت ایران استکبار و در راس آنها آمریکا است خاطرنشان کرد: دشمن امروز هم دست از توطئه های خود برنداشته و در این راه و از تمام توان خود برای براندازی نظام تلاش می کنند.
 

وی تلاش برای حفظ و تداوم امنیت در کشور را وظیفه همه مسئولین و آحاد مردم دانست و برای پاسداری از این نعمت بزرگ  الهی تاکید کرد و گفت: دو چیز در راه خدا ارزش دارد یکی اشکی است که بنده مومن از ترس خداوند می ریزد و دیگری خونی است که مجاهد در  راه دفاع از دین خدا نثار می کند.



برچسب ها :

امام جمعه موقت بانهحماسه 9 ديماموستا كريمينفوذدشمنآرباباخبرفتنه 88

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی