شنبه 9 دی 1396 / 14:49|کد خبر : 3029|گروه : سياسي

سردار رجبی:

حماسه 9 دي پاسخ كوبنده و انقلابي مردم ايران به توطئه هاي استكبار بود

حماسه 9 دي پاسخ كوبنده و  انقلابي مردم ايران به توطئه هاي استكبار بود

سردار رجبي در جمع مردم مرزنشين بانه بمناسبت گراميداشت حماسه 9 دي گفت: مردم انقلابي ايران با خلق حماسه 9 دي پاسخ كوبنده اي به توطئه هاي استكبار دادند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان و همچنين فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان كردستان امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در جمع مردم شهرستان بانه اظهار داشت: فتنه 88 از پیچیده ترین و بزرگترین توطئه های نظام سلطه بر علیه نظام اسلامی بود که در طول عمر انقلاب بی سابقه بود.

وی با بيان اينكه مردم ايران توطئه هاي زيادي را از بدو شكل گيري انقلاب تا به امروز پشت سر گذاشتند افزود: فتنه 88 برآیند تمام توطئه های استکبار و ایادی آنان از بدو  انقلاب تا به امروز است که با حضور خودجوش مردم همیشه در صحنه ایران خنثی شد و دشمنان را در رسيدن به مقاصد شومشان ناکام گذاشت.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در طول چند دهه گذشته به روش هاي مختلف درصدد براندازی نظام و انقلاب اسلامی بر آمدند که هر بار نيز  با حضور به موقع و هوشيارانه مردم نقشه آنان ناكام مانده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان راه اندازی اختلافات قومی قبیله ای در اوایل انقلاب در نقاط مختلف کشور از جمله کردستان؛ خوزستان؛ بندر ترکمن و شمال کشور را از جمله گام های اول برای براندازی نظام عنوان کرد و گفت: اگر بصيرت و هوشياري ملت ايران نبود همين توطئه براي براندازي يك نظام نوبا كافي بود.

سردار رجبی؛ تحریک صدام بر علیه جمهوری اسلامی ایران و راه اندازی جنگ هشت ساله را گام بعدی استکبار برای نابودی انقلاب اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: جنگ علی رغم خسارت های معنوی و انسانی بالغ بر میلیاردها دلار خسارت روی دست کشور گذاشت كه براي يك انقلاب تازه تاسيس بسيار سخت و شكننده بود ولي خوشبختانه اين توطئه هم با ايستادگي و ايثار آحاد مردم نقش بر آب شد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: كودتاي نوژه همدان ، انواع تهدید و تحریم  های سیاسی و اقتصادی تا همين اواخر  ترور دانشمندان هسته ای برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی نمونه هاي ديگري از اقدامات و تلاش هاي دشمن برای نابودی نظام اسلامي ايران بود.

سردار رجبی فتنه 88 را یکی از توطئه های بزرگ دشمن بر عليه ملت ايران در چند سال اخیر عنوان کرد و گفت: بزرگی و پیچیدگی این فتنه در حدی بود که می توان گفت: فتنه 88 برآیند تمام توطئه های دشمن بر علیه ملت ایران بود بطوریکه همه جریان های معاند و شكست خورده از سلطنت طلب ها گرفته  تا منافقین و سران ضد انقلاب در اين فتنه دست داشتند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استات کردستان تصریح کرد: اما مردم هميشه در صحنه و ولايي ايران كه بعنوان حامیان اصلي انقلاب هستند  این  توطئه را هم به مانند سایر فتنه هاي ديگر خنثی کردند و خوشحالی زودگذر دشمنان را به یاس و نا اميدي ابدي براي آنها مبدل کردند.


وی با بيان اينكه حماسه 9 دی بعنوان یکی از یوم الله ها در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده افزود: حماسه 9 دی کلید واژه امروز ملت ایران در برابر فتنه گران است که پاسخی در  فراز انقلاب از طرف مردم انقلابی ایران به ضد انقلاب بود و بایستی هر ساله سالروز این حماسه بزرگ باشکوه تر از سنوات گذشته در کشور برگزار شود.

 

سردار رجبي تصريح كرد : امروز مردم در حوزه اقتصادی مشکل دارند و بایستی مسئولین نسبت به رفع آنان تلاش مضاعفی انجام دهند و هر چه زودتر مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند.

 

وي باري ديگر حماسه 9 دی سال 88 تهران را كاملا خودجوش و مردمی عنوان كرد و گفت:  هیچ ارگانی در سازماندهی اين حماسه نقش نداشت و هنگامی که مردم حافظ انفلاب هستند و در خط رهبری قرار دارند هيچ کس نمي تواند امنیت مردم را به هم بزند چرا كه با باسخ  قاطع مردم مواجه می شود.

فرمانده سپاه بيت المقدس كردستان امنيت در شهر مرزي بانه را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: مردم شهری مرزی بانه مردماني؛ مومن و متحد هستند که در بدست آمدن اين امنيت نقش مستقيم داشتند و از اين به بعد هم نبايد اجازه بدهند كه عده اي فرصت طلب و ضد انقلاب به اين امنیت خدشه وارد كند و از توسعه و رشد آن جلوگيري كند.
 



برچسب ها :

سردار رجبيكردستانبانهحماسه 9 ديفتنه 88توطئه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی