سه شنبه 12 دی 1396 / 10:41|کد خبر : 3033|گروه : اجتماعي

تمام جاده های ارتباطی بانه باز است

تمام جاده های ارتباطی بانه باز است

رئیس اداره راهداری بانه گفت: در حال حاضر تمام جاده های ارتباطی برون شهری بانه باز است و تردد وسایل نقلیه در آنها جریان دارد.

انور طاهایی امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: پرسنل اداره راهداری بانه از شامگاه گذشته همزمان با شروع بارش ها در بانه به حالت آماده باش درآمدند.

وی با بیان اینکه بارش ها در ارتفاعات به صورت برف بود افزود: اکیپ های مستقر در ارتفاعات شهرستان بانه در گردنه خان  محور مواصلاتی بانه به سقز، گردنه قرج دابان در محور بانه - مریوان و گردنه بوالحسن در بخش نمشیر برف روبی و نمک پاشی شد.

رئیس اداره راهداری بانه تصریح کرد: سه اکیپ برف روبي اين  اداره  به همراه  ادوات برف روبی و نمك پاش مورد نياز در این سه گردنه مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: تيم عمليات برف روبي در در گردنه خان با يك دستگاه گريدر، يك دستگاه بولدزر، سه دستگاه تيغه دار نمك پاش به همراه يك دسنگاه لودر و در گردنه قرج دابان هم يك دستگاه تيغه دار نمك پاش و در گردنه بوالحسن هم يك دسنگاه كمپرسي نمك پاش و يك دستگاه تيغه دار نمك پاش مشغول عمليات برف روبي هستند.

  طاهايي تصريح كرد: با تلاش به موقع اکیپ های برف روبی اداره راهداری بانه در گردنه های مذکور در حال حاضر تردد در تمام محورهای مواصلاتی بانه در جریان است.

رئيس اداره راهداري بانه از شهروندان و مسافران خواست با توجه به لغزندگي جاده در هنگام تردد در جاده هاي ارتباطي بانه نكات ايمني را رعايت كرده و از سرعت و سبقت هاي غير مجاز در مسير خودداري كنند.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی