چهارشنبه 13 دی 1396 / 11:11|کد خبر : 3034|گروه : اجتماعي

شهردار بانه:

وضعیت سرمایه گذار پروژه آربابالند تعیین می شود

وضعیت سرمایه گذار پروژه آربابالند تعیین می شود

شهردار بانه از تعيين وضعیت سرمایه گذار پروژه آربابالند در آينده نزديك خبر داد.

وریا وثوقی در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر؛ اظهار داشت: پروژه آربابالند در سال 94 با توجه به نبود یک مکان تفریحی مناسب برای شهروندان و به منظور ایجاد یک مجموعه تفریحی گردشگری بزرگ با هدف افزايش سرانه سبز و جذب گردشگران در دامنه كوه آربابا و دوكانان بانه به مساحت 204 هكتار با حضور سرمایه گذار عراقی شروع بکار کرد.

وی افزود: متاسفانه پس از مدتی از شروع کار توسط سرمایه گذار عراقي با توجه به ركود اقتصادي اقليم كردستان عراق سرمايه گذار پروژه با مشكلاتي در اجراي آن مواجه شد كه در نهايت  وقفه ای در اجرای پروژه مذکور بوجود آورد و مسيولين و شهروندان را نسبت به آینده این پروژه سردرگم كرد.


وثوقی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پروژه آربابالند یک پروژه بزرگ بود لذار در مفاد قرار داد تمام زوایای قانونی برای جوانب متعدد پیش بینی شده استكه اگر چنانچه طرف عراقی قادر به ادامه اجراي پروژه نباشد شهرداری نسبت به فسخ قرار داد با در نظر گرفتن منافع شهرداری و شهروندان نسبت بر اساس قانون مجاز است.

شهردار بانه تصریح کرد: طبق آخرین هماهنگی های انجام شده با سرمایه گذار عراقی ایشان تعهد کردند که نماینده خود را ظرف چند روز آینده برای تعیین تکلیف پروژه آربابالند به بانه اعزام کنند و در اين نشست وضعيت سرمايه گذار پروژه آربابالند تعيين شود .

وی تصریح کرد: شهرداری بانه ضمن در نظر گرفتن حقوق شهرداری و شهروندان در اجرای پروژه مذکور تمام مراحل قانونی را برای فسخ احتمالی قرارد انجام داده است.

وثوقی با بیان اینکه نظر شهرداری بیشتر به ادامه همکاری با سرمایه گذار عراقی است تا فسخ قرارداد، ابراز امیدواری کرد که در این دیدار زمینه تداوم همکاری و ادامه اجرای پروژه کلید بخورد.



برچسب ها :

شهردار بانهپروژه آربابالندسرمايه گذارگردشگريآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی